The New Stuff - Suit digital marketing

Βest practices για content marketing

Eleni Papastergiou


To content marketing χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να είναι επιτυχημένο. Αποσκοπεί στη δημιουργία σχετικού και πολύτιμου περιεχομένου για την προσέλκυση, απόκτηση και δέσμευση ενός συγκεκριμένου κοινού με σκοπό την παρακίνηση επικερδούς δράσης από τον πελάτη.

Σύμφωνα με τον Joe Pulizzi, συγγραφέα του Epic Content Marketing και ιδρυτή του CMI (Content Marketing Institute), 3 από τα καλύτερα παραδείγματα content marketing είναι το Lego Club Magazine από τη Lego, το Food & Family Magazine από την Kraft Food και το Think Money Magazine από την TD Ameritrade.

Content-Marketing

Αποτελούν επιτυχημένα παραδείγματα καθώς είναι χρήσιμα, προσφέρουν ενδιαφέρον και πρωτότυπο περιεχόμενο και απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό, το οποίο το βοηθούν να κάνει πράγματα που του αρέσουν. Εξάλλου, μην ξεχνάμε, ότι το βασικό ερώτημα που τίθεται από μία σελίδα βάσει του content marketing είναι “Πώς μπορώ να σας βοηθήσω;”.

Το site της Lego απευθύνεται κυρίως σε άτομα μικρής ηλικίας. Τα γραφικά είναι ευφάνταστα και τα περισσότερα κινούμενα και κάνουν την παραμονή του χρήστη στο site ευχάριστη. Προσφέρει στους LEGO fans ό,τι θα μπορούσε ποτέ να θέλουν – και ακόμη και μερικά πράγματα που δεν ήξεραν ότι θέλουν. Ένας χρήστης μπορεί να κολλήσει πολλές ώρες σε αυτό το site, κάνοντας chat, βλέποντας βίντεο και παίζοντας παιχνίδια. Επίσης, έχει δημιουργήθει μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ειδικά για παιδιά, το Lego Network. Το περιεχόμενό του site, ανανεώνεται συχνα, και οι τίτλοι των κατηγοριών προκαλούν το χρήστη να διαβάσει περαιτέρω τις αναρτήσεις της.

To Food & Family Magazine της Kraft Food διαθέτει ένα πολύ απλό και σωστά διατεταγμένο site. H λειτουργία αναζήτησης βρίσκεται στην κεντρική τοποθεσία και είναι εύκολο να βρεθεί. Υπάρχει ισορροπία στη χρήση εικόνων και βίντεο τα οποία πάντα χρησιμοποιούνται μέσα σε άρθρα και προωθείται η επικοινωνία των χρηστών μέσω του tab “Community”. Περιέχει συνταγές για όλα τα γούστα και παρόλο που προωθούν κυρίως τα προϊόντα της εταιρίας καταφέρνουν να είναι άκρως δελεαστικές και να μην ενοχλεί το χρήστη η -τόσο εμφανής- τοποθέτηση προϊόντος. Για την επικοινωνία, η ιστοσελίδα περιέχει πληροφορίες επικοινωνίας.

To Think Money είναι ένα online περιοδικό που συνδιάζει know-how, χιούμορ και φαντασία. Με απλό design, σοφιστικέ γλώσσα και άψογο artwork, εστιάζει σε θέματα που απασχολούν τους επενδυτές. Στοχεύει σε – ήδη εξοικιωμένους με τον κλάδο των επενδύσεων- χρήστες προσφέροντας τους κάθε τρίμηνο ένα τεύχος με άρθρα συμβουλευτικά, τεχνικά και ενημερωτικά.

 Τα 3 αυτά sites πετυχαίνουν το στόχο του content marketing που είναι, να καθιερωθεί στη συνείδηση των χρηστών η σελίδα, σαν χώρος ενημέρωσης-επικοινωνίας- ψυχαγωγίας και ειδικών προνομίων που δεν μπορούν να αποκτήσουν ή να βρουν αλλιώς.

Content · How To · Online Marketing

best practices · content marketing · kraft · lego · marketing

Eleni Papastergiou

Η Ελένη ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting