The New Stuff - Suit digital marketing

Οι καταναλωτές προμοτάρουν τα αγαπημένα τους brands στο Facebook

Despina Skordili


Οι ευχαριστημένοι καταναλωτές προτιμούν να εκφράζουν την αγάπη τους για τα αγαπημένα τους brands στο Facebook, σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο social network. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του eMarketer, οι καταναλωτές επιλέγουν το δημοφιλές social network για να προμοτάρουν τα προϊόντα από τα οποία έμειναν ευχαριστημένοι στο Facebook, το οποίο μάλιστα ξεπερνά το Twitter- που βρίσκεται στη δεύτερη θέση- κατά 52%.

facebook brands

Το μεγαλύτερο ποσοστό, μάλιστα, των ερωτηθέντων που εξέφρασαν την προτίμησή τους για το Facebook είναι οι εκπρόσωποι της Generation Y, ενός group που φαίνεται να επηρεάζεται ιδιαίτερα από τη γνώμη και τα recommendations των συνομηλίκων του.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον από την έρευνα παρουσιάζει το γεγονός ότι ένας στους πέντε ερωτηθέντες δήλωσε ότι έχει χρησιμοποιήσει το Facebook για να κάνει αγορά, αποδεικνύοντας για άλλη μία φορά τα θετικά αποτελέσματα των promoted posts και των newsfeed και right side ads.

Facebook

Despina Skordili

Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting