The New Stuff - Suit digital marketing

Τέσσερα βραβεία για τη socialab στα Social Media Awards 2014

Mara Havaki


Την Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2014, πραγματοποιήθηκαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications τα Social Media Awards. Στα πλαίσια των βραβείων, αξιολογήθηκαν, αναδείχθηκαν και επιβραβεύτηκαν οι καλύτερες πρακτικές στα social media μέσα από 11 κατηγορίες.

Η Socialab ήταν εκεί, παρακολούθησε την τελετή απονομής, φωτογραφήθηκε και πανηγύρισε φεύγοντας κατά τέσσερα βραβεία πλουσιότερη.

10702020_895368687140974_6109815757942840515_n

Το activation “BU My Dream Closet” που δημιούργησε  η Socialab για το brand BU της εταιρίας Sarantis κέρδισε το Gold Award στην κατηγορία “Best Social Media Contest”. Η ενέργεια αυτή έτρεξε σε 8 συνολικά χώρες (Βουλγαρία, Σερβία, Τσεχία, Ουγγαρία, Ρουμανία, Κύπρος και Πορτογαλία) με μεγάλη επιτυχία. Τα αποτελέσματα της καμπάνιας στην ελληνική σελίδα ήταν κάτι παραπάνω από θεαματικά, καθώς ήρθαν στη σελίδα πάνω από 10.000 νέοι fans. Ακόμη, μερικά από τα στατιστικά ήταν: 5.000 shares, 20.000 votes, 30.000 invites και πολλές αναφορές σε Fashion Blogs.

Με Silver Award βραβεύτηκε η ενέργεια «Κάνε το καλό, βγάλ’ το απ’ το γιαλό» για το SANITAS στην κατηγορία “Best Use of Social Media in Real Life”. Σκοπός της ενέργειας ήταν να φέρει πιο κοντά το digital με την πραγματική ζωή, ευαισθητοποιώντας το κοινό και διαδίδοντας την ιδέα του εθελοντισμού με τη βοήθεια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στα πλαίσια αυτού, πέντε ελληνικές παραλίες καθαρίστηκαν το καλοκαίρι με τη βοήθεια πάνω από 3.000 εθελοντών και τη συνδρομή της SANITAS.

Για την εταιρία Καλλιμάνης, δημιουργήθηκε από τη Socialab το twitter activation “#TweetSarakosti” το οποίο έλαβε το Silver Award στην κατηγορία “Best Use of Twitter in a Campaign”. Στα πλαίσια αυτής της ενέργειας, δημιουργήθηκε σελίδα twitter για την εταιρία Καλλιμάνης μέσω της οποίας αναζητήθηκαν όσοι έγραφαν τη λέξη «πεινάω» στο twitter και αφού ερωτήθηκαν αν είχαν όρεξη για κάτι λαχταριστό, πολλοί τυχεροί από όλη την Ελλάδα έλαβαν πακέτα με προϊόντα Καλλιμάνης. Στη συνέχεια, ζητήθηκε από το κοινό να γράφει στη σελίδα χρησιμοποιώντας το hashtag #peinaw. Μέσα σε 2 εβδομάδες, η σελίδα του Καλλιμάνη απέκτησε 225 mentions, 170 retweets και 275 favorites, ενώ το video της ενέργειας έφτασε μέχρι το adsoftheworld.com.

Ακόμη, η ενέργεια “Στιγμές Χαλάρωσης” της bioten, η οποία περιείχε τέσσερις ξεχωριστές φάσεις, βραβεύτηκε με Bronze Award στην κατηγορία “Best Content Marketing in Social Media”. Με επίκεντρο τα νέα αφρόλουτρα της bioten, η Socialab δημιούργησε ένα animated video παρουσίασης στατιστικών, βασισμένο στην ενέργεια «Η δική μου στιγμή χαλάρωσης» που έτρεξε στη σελίδα της στο Facebook. Μέσα σε μόνο εφτά μέρες η σελίδα του brand προσέλκυσε 3.000 νέους fans.

Advertising · Case Studies · Social Media

social media awards

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting