The New Stuff - Suit digital marketing

Τα μυστικά του Content Marketing

Sofia Chalkidi


To Γενάρη του 1996 ο Bill Gates δημοσίευσε το γνωστό άρθρο με τίτλο “Content is King” και με αυτό τον τρόπο προέβλεψε ότι τα περισσότερα χρήματα που θα βγάζει κάποιος στο Internet θα είναι μέσω του περιεχομένου. Σχεδόν 20 χρόνια μετά, βλέπουμε πόσο δίκιο είχε.

content-is-king-bill-gates

Ένας από τους λόγους που το περιεχόμενο έχει γίνει τόσο δημοφιλές είναι ότι έρχεται ως απάντηση στις ανάγκες της αγοράς. Παλιότερα το marketing περιοριζόταν στην προώθηση ενός μηνύματος που έβγαινε στην αγορά. Δεν ισχύει όμως πια! Σήμερα η αγορά θέλει να λαμβάνει γρήγορα τις όποιες πληροφορίες, νέες ιδέες και Insights.

Το 70% των marketers, υποστηρίζει ότι το content υστερεί σε συνοχή και στρατηγική. Περισσότερα από τα δύο τρίτα των marketers δηλώνουν ότι δεν έχουν αρκετό χρόνο για να αναπτύξουν το περιεχόμενο που χρειάζονται. Ενώ, ένας στους δύο δυσκολεύεται να δημιουργήσει περιεχόμενο που θα κάνει engage το κοινό του.

1

Γιατί θα πρέπει να μας απασχολεί το content marketing;

  • Το organic search έχει 13% υψηλότερο ποσοστό από τα outbound marketing leads.
  • Το 53% των καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν που θα το δουν μέσα σε online άρθρο.
  • 3 στους 4 Β2Β αγοραστές εμπιστεύονται το περιεχόμενο περισσότερο απ’ ότι πριν από ένα χρόνο.
  • Το ROI του content marketing είναι το τριπλάσιο από το paid search.

Η δημιουργία του περιεχομένου θα πρέπει να γίνεται με τέτοιο τρόπο που θα δημιουργεί αξία για το κοινό. Για να δημιουργήσετε επικερδές περιεχόμενο, να εξασφαλιστεί η καλύτερη διάχυσή και αντίδραση του κοινού σε αυτό, θα ήταν ιδανικό η διαμόρφωσή του να γίνεται από μία μεγάλη ομάδα ώστε να εξασφαλίζεται ποικιλία και φαντασία.

Τα μυστικά συστατικά του πετυχημένου περιεχομένου:

  • να είναι σχετικό (relevant) με το κοινό που απευθύνεται
  • να είναι worth-sharing (να πετυχαίνει το πολυπόθητο virality)
  • να αποπνέει την αξιοπιστία του brand
  • να ενεργοποιεί το κοινό (call-to-action), ώστε να δημιουργεί engagement με τους χρήστες και να φέρνει leads

Μετά από τα παραπάνω είναι απόλυτα λογικό που το Content Marketing, σύμφωνα με έρευνες, αποτελεί το πιο σημαντικό trend για το 2015.

Digital-marketing-trends-2015-survey1

Το Content Marketing είναι ένας πολύ καλός και ικανός τρόπος για να δημιουργηθεί engagement με τους χρήστες και να επικοινωνήσουμε συγκεκριμένες πληροφορίες, ώστε να επιτύχουμε το επιθυμητό conversion (π.χ. αγορά προϊόντος, εγγραφές κλπ). Έτσι, marketers δώστε προσοχή στο content σας και δημιουργήστε για το κοινό σας μία ξεχωριστή εμπειρία, προκειμένου να κερδίσετε το top of mind.

Content · Online Marketing

Content · content marketing · digital marketing

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Sofia Chalkidi

Η Σοφία τα τελευταία 4 χρόνια έχει εργαστεί ως web content manager και social media manager. Πέρασε ένα χρόνο ως marketing & communication manager σε Ελληνικό τεχνολογικό start-up, όπου ανακάλυψε το Usability και UX. Συνεχίζει την πορεία της στον τομέα του Digital Marketing προσανατολισμένη προς τον χρήστη!

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting