The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook: 2 + 1 τρόποι βελτίωσης του result orientation της εταιρικής σελίδας

Poppy Mavrogianni


Είναι γνωστό ότι πολλοί marketers έχουν στρέψει την προσοχή τους στα social media και έχουν αρχίσει, αν όχι να τα ενσωματώνουν στο marketing mix τους, να σκέφτονται πιθανή χρήση του digital marketing στην προβολή του brand τους.

Ας ξεκινήσουμε από μία γενική παραδοχή. Οι περισσότερες επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους, έχουν προχωρήσει στην δημιουργία εταιρικής σελίδας στο Facebook. Ή τουλάχιστον όφειλαν να το έχουν κάνει. Είναι όμως η σελίδα αυτή business oriented; Με άλλα λόγια, αξιοποιούνται στο 100% οι δυνατότητες που δίνει το Facebook και μπορεί μέσω αυτών, να “επιστρέψει” προστιθέμενη αξία στο brand;

Ας δούμε 3 ανέξοδα Facebook tips που βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση.

#1: Δεν θα λέγαμε όχι στη συγκέντρωση θετικών κριτικών

reviews_-_on_facebook_page

Εάν έχουμε ρυθμίσει τη σελίδα μας στο Facebook ως local business, μας δίνεται η δυνατότητα να ενεργοποιήσουμε σχόλια και κριτικές από πελάτες μας, που μπορεί να έχουν ιδιαίτερα ανταποδοτικά οφέλη. Απλά “επικοινωνούμε” με μία ένδειξη στην επιχείρηση μας, ότι υπάρχει η δυνατότητα κριτικών στη σελίδα μας στο Facebook.

#2: Αυξάνουμε το engagement μέσα από το ύφος που δίνουμε στις αναρτήσεις

Facebook-Best-Practices-Short-Post-Example

Είναι σημαντικό να δώσουμε engagement concept στις αναρτήσεις μας. Το Facebook δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως μέσο προβολής “στεγνών” δελτίων τύπου της επιχείρησης. Καλή η παράθεση πληροφοριών και ενημερώσεων ως ένα σημείο, αλλά οι fans είναι διαφορετικοί μεταξύ τους. Ανοίγουμε διάλογο μαζί τους, αυξάνουμε την διαδραστικότητα της σελίδας και δημιουργούμε κατ’ επέκταση loyal κοινό στο brand μας.

#3: Last but not least, αφήνουμε το κοινό να μας δώσει το feedback του μέσω έρευνας

Δεν πρέπει να υποτιμάμε την γνώμη του κοινού. Το αντίθετο μάλιστα. Την θέλουμε γιατί μας κάνει καλύτερους, και μας “δείχνει” καλύτερους στη συνείδηση του κοινού. Μέσω αναρτήσεων με την μορφή mini ερευνών, παρακινούμε το κοινό μας να μας μιλήσει για τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του, ενώ αυξάνουμε το engagement ενθαρρύνοντας το διάλογο. Και εάν θέλουμε να το κάνουμε πιο “οργανωμένα” χρησιμοποιούμε τα Facebook Polling Apps, που μας παρέχουν extra δυνατότητες, όπως αυτή της συγκέντρωσης emails.

Για όλα αυτά και για άλλα πολλά, δεν θέλει κόπο. Θέλει τρόπο.

Facebook · Interactive · Opinion · Social Media

engagement · facebook reviews · loyalty

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Poppy Mavrogianni

Η Πόπη αποφοιτώντας από το τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών, εστίασε τις μετέπειτα σπουδές της στην δημοσιογραφία και δούλεψε στην τηλεόραση. Σε μία φάση εσωτερικής αναζήτησης και αλλαγών, ο δρόμος της την έβγαλε σε διαφημιστική εταιρεία. Έκτοτε δηλώνει πιστή στο digital marketing. Σήμερα εργάζεται ως Account Manager στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting