Facebook: 2 + 1 τρόποι βελτίωσης του result orientation της εταιρικής σελίδας
Είναι γνωστό ότι πολλοί marketers έχουν στρέψει την προσοχή τους στα social media και έχουν αρχίσει, αν όχι να τα ενσωματώνουν στο marketing mix τους, να σκέφτονται πιθανή χρήση του digital marketing στην προβολή του brand τους.
Ας ξεκινήσουμε από μία γενική παραδοχή. Οι περισσότερες επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους, έχουν προχωρήσει στην δημιουργία εταιρικής σελίδας στο Facebook. Ή τουλάχιστον όφειλαν να το έχουν κάνει. Είναι όμως η σελίδα αυτή business oriented; Με άλλα λόγια, αξιοποιούνται στο 100% οι δυνατότητες που δίνει το Facebook και μπορεί μέσω αυτών, να “επιστρέψει” προστιθέμενη αξία στο brand;
Ας δούμε 3 ανέξοδα Facebook tips που βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση.
#1: Δεν θα λέγαμε όχι στη συγκέντρωση θετικών κριτικών
Εάν έχουμε ρυθμίσει τη σελίδα μας στο Facebook ως local business, μας δίνεται η δυνατότητα να ενεργοποιήσουμε σχόλια και κριτικές από πελάτες μας, που μπορεί να έχουν ιδιαίτερα ανταποδοτικά οφέλη. Απλά “επικοινωνούμε” με μία ένδειξη στην επιχείρηση μας, ότι υπάρχει η δυνατότητα κριτικών στη σελίδα μας στο Facebook.
#2: Αυξάνουμε το engagement μέσα από το ύφος που δίνουμε στις αναρτήσεις
Είναι σημαντικό να δώσουμε engagement concept στις αναρτήσεις μας. Το Facebook δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως μέσο προβολής “στεγνών” δελτίων τύπου της επιχείρησης. Καλή η παράθεση πληροφοριών και ενημερώσεων ως ένα σημείο, αλλά οι fans είναι διαφορετικοί μεταξύ τους. Ανοίγουμε διάλογο μαζί τους, αυξάνουμε την διαδραστικότητα της σελίδας και δημιουργούμε κατ’ επέκταση loyal κοινό στο brand μας.
#3: Last but not least, αφήνουμε το κοινό να μας δώσει το feedback του μέσω έρευνας
Δεν πρέπει να υποτιμάμε την γνώμη του κοινού. Το αντίθετο μάλιστα. Την θέλουμε γιατί μας κάνει καλύτερους, και μας “δείχνει” καλύτερους στη συνείδηση του κοινού. Μέσω αναρτήσεων με την μορφή mini ερευνών, παρακινούμε το κοινό μας να μας μιλήσει για τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του, ενώ αυξάνουμε το engagement ενθαρρύνοντας το διάλογο. Και εάν θέλουμε να το κάνουμε πιο “οργανωμένα” χρησιμοποιούμε τα Facebook Polling Apps, που μας παρέχουν extra δυνατότητες, όπως αυτή της συγκέντρωσης emails.
Για όλα αυτά και για άλλα πολλά, δεν θέλει κόπο. Θέλει τρόπο.