The New Stuff - Suit digital marketing

Πειραματίσου άφοβα στα Google AdWords

Nontas Karavias


Αν χρησιμοποιείς την πλατφόρμα της Google για να διαφημιστείς στο διαδίκτυο, τότε μάλλον είσαι γνώριμος με το άγχος και την ανασφάλεια που νιώθει κανείς όταν πάει να κάνει οποιαδήποτε αλλαγή στην καμπάνια του. “Κάνω τη σωστή κίνηση;“ “Μήπως με μια αλλαγή θα καταλήξω να ξοδεύω πολλά περισσότερα;“ “Μήπως θα φέρνω περισσότερα κλικ αλλά θα είναι λιγότερο “ποιοτικά”;“ “Μήπως θα είναι πολύ ακριβά για την τσέπη μου;“ “Μήπως μια άλλη στόχευση θα ήταν πιο αποδοτική;”

Stressed out

Η Google προσφέρει επιτέλους μια πολύ καλή λύση για να σε βοηθήσει να διαχειριστείς αυτές τις καταστάσεις, με το νέο της εργαλείο “Drafts & Experiments”.

Με το νέο αυτό εργαλείο μπορείς πλέον να κάνεις αλλαγές στην καμπάνια σου, να τις σώζεις ως “draft” ώστε να έχεις έτοιμα τα settings όταν θελήσεις να τα εφαρμόσεις. Μπορείς πχ, να θέσεις διαφορετικό bid για mobile συσκευές ή για συγκεκριμένα keywords, και να σώσεις τις αλλαγές ώστε να τις εφαρμόσεις κάποια στιγμή στο μέλλον.

drafts

Αφού έχεις έτοιμο ένα draft, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να κάνεις ένα “Experiment“, να δοκιμάσεις δηλαδή τα νέα settings παράλληλα με τα παλιά. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να καθορίσεις την χρονική διάρκεια του πειράματος και το ποσοστό του budget που θα χρησιμοποιηθεί σε σχέση με τα αρχικά settings (πχ. 40% experiment, 60% original).

experiment settings

H Google έχει φροντίσει να κάνει πολύ εύκολη την παρακολούθηση του πειράματος. Με τη σχετική “performance scorecard” μπορείς να δεις συγκριτικά τα key metrics των καμπανιών (experiment/original) για να δεις ποια αποδίδει καλύτερα. Αν όντως το experiment αποδίδει καλύτερα, μπορείς ανά πάσα στιγμή να πατήσεις Apply και να εφαρμοστούν οι νέες ρυθμίσεις.

performance scorecard

Επειδή κανένα εργαλείο δεν είναι τέλειο, υπάρχουν οι εξής περιορισμοί στα settings που μπορείς να πειράξεις:

Για τα drafts

  • Dimensions tab
  • Ad schedule report
  • Category & Search terms
  • Auction Insights
  • Display Placements report
  • Scheduled email reports
  • Bid landscapes
  • Ad customizers that use “Target campaign” or “Target ad group”
  • AdWords Campaign Experiments
  • Keyword diagnosis
  • Flexible bidding strategies:
    • Maximize clicks
    • Target search page location
    • Target outranking share
    • Target return on ad spend (ROAS)

Για τα experiments

  • AdWords Campaign Experiments
  • Ad customizers that use “Target campaign” or “Target ad group”
  • Flexible bidding strategies:
    • Maximize clicks
    • Target search page location
    • Target outranking share
    • Target return on ad spend (ROAS)

 

Καλές δοκιμές, λοιπόν!

Advertising · Google · How To · Tools

adwords · google

Agencies

Nontas Karavias

Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting