Facebook: Αλλαγές στο Newsfeed πάλι! Πώς να κερδίσετε την μάχη της πρώτης θέσης!
Νέες αλλαγές στο newsfeed ανακοίνωσε το Facebook τον Φεβρουάριο του 2016 με σκοπό να βελτιώσει το newsfeed των χρηστών. Το Facebook πραγματοποίησε online έρευνα σε χιλιάδες χρήστες ζητώντας τους να βαθμολογήσουν κάθε “story” χρησιμοποιώντας 1 έως 5 αστέρια. Η ερώτηση στην οποία έπρεπε να απαντήσουν οι χρήστες ήταν η εξής: “Πόσο θα θέλατε να δείτε αυτή την ιστορία στο newsfeed σας“;
Τι θέλουν τελικά οι χρήστες να βλέπουν στο newsfeed τους;
Τα δύο βασικά insights της έρευνας είναι ότι οι χρήστες προτιμούν να βλέπουν stories στα οποία:
- Είναι πιθανό να δώσουν υψηλή βαθμολογία, αν τους ζητηθεί.
- Οι χρήστες είναι πολύ πιθανό να εμπλακούν σε αυτά (enganging stories).
Σύμφωνα λοιπόν με επίσημη ανακοίνωση του Facebook “στο update που θα γίνει στο newsfeed προτεραιότητα θα δίνεται στις ιστορίες που θέλουν οι χρήστες να βλέπουν πρώτα αλλά και στις ιστορίες που τους κάνουν πιο enganged“.
Τώρα πώς θα επηρεάσουν αυτές οι αλλαγές τις σελίδες των brands;
Οι αλλαγές, λοιπόν, που θα γίνουν στις σελίδες των brands σας εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες, όπως είναι η σύνθεση του κοινού σας, το είδος των posts που κάνετε, καθώς και η συχνότητα με την οποία κάνετε posts.
Σε γενικές γραμμές πάντως το update στο newsfeed δεν θα επηρεάσει ιδιάίτερα ούτε το reach, ούτε το refferal traffic της σελίδας σας σημαντικά.
Ωστόσο κάποιες σελίδες μπορεί και να δουν μείωση του refferal traffic τους. Αυτό θα συμβεί στην περίπτωση που ο ρυθμός με τον οποίο οι χρήστες κάνουν κλικ σε κάποιο story δεν ταιριάζει με το πόσο αυτοί δηλώνουν ότι θέλουν να βλέπουν το συγκεκριμένο story στην κορυφή του newsfeed τους.
Το update του newsfeed λοιπόν, στοχεύει στην εξισορρόπηση των δύο παραγόντων ώστε οι χρήστες να βλέπουν όσο το δυνατόν πιο relevant content.
2 τρόποι για να κερδίσετε την μάχη της πρώτης θέσης στο newsfeed των χρηστών:
- Ερευνήστε ποια posts κάνουν πιο enganged το κοινό σας. Μετρήστε το engangement rate των posts σας και αναλύστε το engangement των posts των ανταγωνιστών σας. To engagement rate του κάθε post μπορείτε να το βρείτε από τα insights της σελίδας σας. Το engagement των ανταγωνιστών μπορείτε να το βρείτε αθροίζοντας τα total actions (like, comments, shares) των posts στις σελίδες τους.
- Μάθετε τις προτιμήσεις των χρηστών. Αλήθεια τι stories θέλουν να βλέπουν στο newsfeed τους; Για να μάθετε τις προτιμήσεις του κοινού σας μπορείτε να κάνετε μία online έρευνα. Υπάρχουν πολλά online tools που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αλλά καλύτερα να το αναθέσετε σε κάποιο digital agency για δύο λόγους. Πρώτον, λόγω του χρόνου που απαιτείται για τον σχεδιασμό και την διεξαγωγή της έρευνας και δεύτερον, λόγω της σχετικής εμπειρίας που πρέπει να έχει κάποιος για να κάνει μία online έρευνα.
Με αυτούς τους δύο τρόπους μπορείτε να κερδίσετε την μάχη της πρώτης θέσης στο newsfeed αφού το relevant content που θα δώσετε στο κοινό σας θα επιβραβευθεί από το Facebook.