Όταν τα brands τολμούν
Το digital θέλει τόλμη και αυθορμητισμό, θέλει όμως και προσοχή και γρήγορα αντανακλαστικά, γιατί μια λάθος κίνηση μπορεί να καταλήξει σε γκάφα. Όταν, όμως, μία τολμηρή καμπάνια στηρίζεται πάνω σε ένα έξυπνο concept, το αποτέλεσμα μπορεί να γράψει ιστορία.
Ένα πρόσφατο παράδειγμα είναι η καμπάνια του Ikea για την παρουσίαση του νέου του καταλόγου, για τον οποίο δημιούργησε ένα καλοφτιαγμένο video, που σατυρίζει έμμεσα και με καλόγουστο τρόπο τις περίφημες διαφημίσεις της Apple. Η τόλμη του δημοφιλούς brand επιβραβεύτηκε με εκατομμύρια views και μεγάλο buzz σε social media και websites.
[youtube= https://www.youtube.com/watch?v=MOXQo7nURs0]
www.youtube.com/watch?v=MOXQo7nURs0
Ένα παλιότερο αξιόλογο παράδειγμα είναι αυτό του Poo Pourri, το οποίο κατάφερε να παρουσιάσει ένα θέμα-ταμπού με έξυπνο τρόπο, αξιοποιώντας τη θεωρία συνωμοσίας σύμφωνα με την οποία… Girls don’t poop.
[youtube= https://www.youtube.com/watch?v=ZKLnhuzh9uY]
www.youtube.com/watch?v=ZKLnhuzh9uY
Και, φυσικά, όσος καιρός κι αν έχει περάσει από το λανσάρισμα της διάσημης καμπάνιας του Old Spice, The man your man could smell like, έχει σίγουρα αποτελέσει αγαπημένο case study στο χώρο του digital marketing.
[youtube= https://www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE]
www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE
Θα χαρούμε πολύ να δούμε τέτοιου είδους τόλμη κι αποφασιστικότητα κι από τα εγχώρια brands.