The New Stuff - Suit digital marketing

Νέα από το μέτωπο

George Anagnostopoulos


knights fantasy art armor horses battles artwork 1920x1080 wallpaper_www.wallmay.net_99

Το μέτωπο δεν είναι άλλο από το digital marketing και τα νέα από αυτό είναι πως η μάχη αλλάζει διαρκώς.

Στα social media τα νέα είναι τα εξής:

  • Η μέση ηλικία χρηστών στο Facebook μεγαλώνει καθώς το υιοθετούν ολοένα και περισσότερο οι 35+ ως μέσο επικοινωνίας.
  • Την ίδια στιγμή, οι νεότεροι χρήστες κρατάνε το Facebook αλλά παράλληλα αναζητούν και άλλα μέσα επικοινωνίας, με μικρότερο κύκλο επαφών, όπως το Instagram.
  • Οι διαφημίσεις στο Facebook μεγαλώνουν σε έκταση. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το να χωράνε λιγότερες σε κάθε σελίδα. Και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση του κόστους τους αλλά και την αύξηση του CTR τους. Κατά πόσον αυτές οι δύο αυτές αυξήσεις θα είναι αναλογικές, θα το δούμε.
  • To Twitter συνεχίζει να φιλοξενεί ωραίες ατάκες, πολιτικό και celebrity-ακό ενδιαφέρον, αλλά όχι εμπορικό. Κάποιες εταιρείες (telecoms, travel, banks etc.) το αξιοποιούν για customer service και αναφέρουν πως αυτό απορροφά κάποιο βάρος από το τηλεφωνικό τους κέντρο.
  • Το Google+ παραμένει στα αζήτητα, αλλά η Google πιέζει αφόρητα τους χρήστες να εγγραφούν και να το χρησιμοποιήσουν συνδέοντάς το με άλλες της υπηρεσίες.

Στα search media τα νέα είναι πως:

  • Η Google εδώ και ενάμιση χρόνο κάνει τη ζωή των SEO experts δύσκολη με τα updates της, αλλά και την απόκρυψη των search keywords που έφεραν organic traffic, το πρόβλημα που έμεινε γνωστό ως το “not provided”.
  • Εδώ και κάτι μέρες, η Google ξεκίνησε να μη δίνει πληροφορία για keywords και στις Adwords καμπάνιες σχετικά με τα search keywords. Λέει ότι το κάνει για consistency στα privacy terms της, αλλά η προσωπική μου άποψη είναι πως θέλει να προμοτάρει το targeting βάσει των interests, το οποίο τουλάχιστον στην Ελλάδα δεν φαίνεται να έχει ιδιαίτερο relevance. Αυτό είναι ένα potential game-changer.
  • Η Bing και η Yahoo, που κερδίζουν ολοένα περισσότερο έδαφος στις ΗΠΑ, δεν φαίνονται να βρίσκονται σε κάποια αντίστοιχη πορεία στην Ελλάδα.

Σε άλλα νέα:

  • To email συνεχίζει να είναι το πιο αποδοτικό μέσο σε ό,τι αφορά οργανικά αποκτηθέν κοινό για e-shops.
  • Το mobile φαίνεται να είναι το πιο promising μέσο, για εταιρείες, apps και brands τα οποία καταφέρνουν να λύσουν αποτελεσματικά ένα πρόβλημα που έχει ο χρήστης.
  • Η ελληνική αγορά αρχίζει να αποκτά online supermarkets τα οποία πουλάνε τα πάντα εκτός από μη-συσκευασμένα τρόφιμα. Αυτό θα είναι game changer για τα FMCG στα επόμενα 2-3 χρόνια.

Αυτά για αρχή. Τα άλλα έπονται.

Opinion

digital marketing · News

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting