Συμβουλές για καλύτερα Facebook Ads
Μπορεί να αναρωτιέστε αν είναι δυνατόν κάποιος να φτιάξει ένα αποτυχημένο Facebook Ad τη στιγμή που αυτό αποτελείται από μία εικόνα με όριο 110×80 pixels, έναν τίτλο μεγέθους 25 χαρακτήρων και κυρίως κείμενο με όριο τους 90 χαρακτήρες. Κι όμως, ακόμη και σε ένα τόσο περιορισμένο χώρο παρατηρούνται μικρά λάθη που καλό θα ήταν να ξέρετε για να τα αποφεύγετε.
Η εικόνα της διαφήμισης μάλλον είναι αυτή που οδηγεί στα περισσότερα likes και clicks. Καλό θα είναι να χρησιμοποιήσετε μία εικόνα που είναι μέσα στο όριο που έχει ορίσει το Facebook, διαφορετικά το πρόγραμμα μπορεί από μόνο του να επαναπροσδιορίσει το μέγεθος της και τελικά να φαίνεται παραμορφωμένη. Επίσης αν έχετε κείμενο μέσα στην εικόνα ελέγξτε αν είναι ευανάγνωστο σε αυτές τις διαστάσεις. Ο έλεγχος είναι εύκολος αφού μπορείτε να δείτε μία προεπισκόπηση της εικόνας αφού την κάνετε upload.
Επίσης λάβετε υπόψιν σας το χρώμα της. Είναι πολύ πιθανό μία εικόνα που αποτελείται από σκούρο μπλε και λευκό χρώμα να περνά απαρατήρητη από το χρήστη γιατί μοιάζει με τα βασικά χρώματα του background του Facebook. Χρησιμοποιήστε έντονα χρώματα. Αν όμως το logo σας έχει τέτοιες αποχρώσεις μπορείτε να βάλετε κάποιο frame γύρω από την εικόνα.
Τίτλος:
Αν έχετε μία προσφορά ή κάποια πολύ καλή τιμή ή κάποιο άλλο δυνατό incentive γράψτε την οπωσδήποτε στον τίτλο. Οι καλύτερες διαφημίσεις δέχονται πολύ συχνά clicks, προτού καν ο χρήστης διαβάσει το κυρίως κείμενο. Μαζί με την εικόνα αποτελούν τα δύο πιο σημαντικά σημεία των Facebook Ads, γι’ αυτό πρέπει να σκεφτείτε πώς να αξιοποιήσετε με τον καλύτερο τρόπο τους 25 χαρακτήρες του τίτλου.
Κυρίως κείμενο:
Στο κυρίως κείμενο να είστε ενημερωτικοί, εξηγείστε γιατί είναι καλό το προϊόν σας και γιατί πρέπει να κάνει click ο χρήστης. Αν θεωρείτε ότι οι 90 χαρακτήρες είναι πολλοί, δεν είναι απαραίτητο να τους χρησιμοποιήσετε όλους, γράψτε λιγότερο.
Links:
Αν προωθείτε κάτι συγκεκριμένο, φροντίστε το link της διαφήμισής σας να είναι σωστό. Αν για παράδειγμα διαφημίζετε ένα διαγωνισμό, το link θα πρέπει να οδηγεί στη συγκεκριμένη τοποθεσία και όχι απλώς στο Website ή το Timeline σας.
Στίξη και ορθογραφία:
Δώστε σημασία στην καλή ορθογραφία και στον τονισμό του κειμένου σας. Επίσης κάντε σωστή χρήση των σημείων στίξης και μην τα παραλείπετε από το τέλος του κειμένου σας.
Και αυτό ολοκληρώνει ένα πρώτο εισαγωγικό μάθημα. Τα υπόλοιπα, σύντομα! 🙂