The New Stuff - Suit digital marketing

Ο θησαυρός των marketers, τα “data”!

Dora Ekaterini


Όσο μεγαλώνει η ανάγκη για διαφήμιση στο digital περιβάλλον, τόσο μεγαλώνει και η ανάγκη για τα σωστά insights των χρηστών που αλληλεπιδρούν με τα brands στα social media. Καθημερινά, χιλιάδες brands πραγματοποιούν διαφημιστικές καμπάνιες, οι οποίες βασίζονται στα εκάστοτε insights που λαμβάνουν από τις ψηφιακές πλατφόρμες (π.χ. Facebook, Google Analytics κλπ) για τη σωστότερη στόχευση και υλοποίησή τους.

bigstock-Business-people-discussing-dur-38742019skycrop

Ερωτήματα, ωστόσο, τίθενται σχετικά με το αν οι marketers θα πρέπει να γίνουν αναλυτές δεδομένων (data), ούτως ώστε να μπορούν να επεξεργάζονται σωστά τα στοιχεία που λαμβάνουν και να επιτυγχάνουν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα στις εκάστοτε καμπάνιες. Οι απόψεις για αυτό το θέμα διίστανται, μερικές από αυτές υποστηρίζουν ότι δε φτάνει μόνο η σωστή ανάλυση των δεδομένων, αλλά και η σωστή επένδυση στο creative κομμάτι.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που έχει αναφερθεί στο Harvard Business Review πως: «Το αποτέλεσμα είναι ότι οι σωστοί άνθρωποι βρίσκονται στο στόχαστρο την κατάλληλη στιγμή, αλλά με ένα αρκετά εντυπωσιακό μήνυμα Να θυμάστε ότι η ανάλυση των δεδομένων δεν είναι το παν. Το θέμα είναι το καλύτερο marketing

Ωστόσο, η άποψη που επικρατεί είναι ότι δεδομένου πως πλέον το πιο προσωποποιημένο μήνυμα, μέσα από τον καταιγισμό διαφημίσεων, είναι αυτό που «μένει» στο χρήστη, τα data είναι μία από τις παραμέτρους που βοηθούν στο personalization. Έτσι, αναπτύσσεται και μία πιο τεχνική διάσταση στο marketing λόγω της ανάγκης για ανάλυση των insights, τα οποία παρέχουν τη δυνατότητα να κατανοούμε ποιοι είναι στην πραγματικότητα οι καταναλωτές και τι ανάγκες και συνήθειες έχουν. Ουσιαστικά, βοηθούν στο να χτίσουμε ένα πιο αξιόπιστο προφίλ του target group μας.

Πολλοί marketers, καταφέρνουν να λαμβάνουν πραγματικά στοιχεία της συμπεριφοράς και των χαρακτηριστικών των χρηστών μέσα από υπηρεσίες, όπως το newsletter, των προσωπικών δεδομένων που αφήνουν οι χρήστες στα social media, ακόμα και μέσω των comments ή των likes που θα κάνουν. Αυτό σημαίνει ότι οι marketers έχουν τη δυνατότητα μέσω των δεδομένων, να πραγματοποιούν περισσότερο προσωποποιημένες καμπάνιες.

Συμπερασματικά λοιπόν, αυτό που θα πρέπει να κάνουν οι marketers δεν είναι σαφώς να πάρουν τη θέση των αναλυτών. Αντίθετα, θα πρέπει να χρησιμοποιούν σωστά και σοφά τα δεδομένα που λαμβάνουν, να γνωρίζουν μέσα από αυτά ποιοι είναι πραγματικά οι χρήστες που αλληλεπιδρούν με το brand που εκπρόσωπουν και να στήνουν καμπάνιες που είναι απόλυτα στοχευμένες σε αυτούς για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα

Advertising · Data · Online Marketing · Social Media

analytics · data · digital campaigns · insights · online advertising

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Communications · Media

Dora Ekaterini

Η Δώρα δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing. Oλοκληρώνοντας τις σπουδές της πάνω στο Μάρκετινγκ και τις Πολιτικές Επιστήμες, την κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ με μεγάλη διαφορά. Παράλληλα, δηλώνει blogger καθώς στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το προσωπικό της food blog.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting