The New Stuff - Suit digital marketing

Τα κατάλληλα Distribution Channels για το περιεχόμενο ενός brand

Dora Ekaterini


Για να υλοποιήσει κανείς τη σωστή content marketing στρατηγική δεν αρκεί μόνο η δημιουργία κατάλληλου και δημιουργικού περιεχομένου, αλλά και η επιλογή των κατάλληλων καναλιών διανομής αυτού του περιεχομένου. Η ανάπτυξη του content είναι μόνο το πρώτο βήμα, ενώ η σωστή διανομή είναι αυτή που πραγματικά φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Σύμφωνα με το infographic που σχεδίασε η Columnfivemedia, κάθε brand θα πρέπει να ακολουθήσει συγκεκριμένες και συνδυαστικές στρατηγικές προκειμένου να επιτύχει το σωστό αποτέλεσμα. Πιο συγκεκριμένα, το ιδανικό είναι να μοιράζεται το περιεχόμενο στις εξής κατηγορίες media: σε owned, earned και paid.

Ας δούμε όμως πρώτα τι εννοούμε όταν αναφερόμαστε σε owned, earned και paid μέσα:

1

Σύμφωνα με το infographic, owned θεωρούνται τα μέσα που διατηρεί το ίδιο το brand και έχει τον πλήρη έλεγχό τους, όπως π.χ. blog, site, social accounts κλπ. Σαφώς μέσω αυτών των καναλιών ένα brand μεταφέρει αυτούσιο το μήνυμα του, κάνοντας σωστή τοποθέτηση στο μυαλό του καταναλωτή και προσφέροντας του μια εμπειρία που είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στο brand. Η στρατηγική αυτή είναι περισσότερο cost-efficient, to the point και πλήρως ελεγχόμενη.

2

Η απήχηση που κερδίζεται και προέρχεται από διάφορους influencers είτε από αναφορά του brand από τρίτους, είναι τα λεγόμενα earned media. Σε σχέση με την προηγούμενη κατηγορία media, αυτή η περίπτωση είναι διαφορετική. Εδώ μιλάει κάποιος άλλος για το brand και θα τον πιστέψει ο καταναλωτής πιο εύκολα, γιατί όπως έχουμε αναφέρει ξανά και ξανά, πιστεύουμε και εμπιστευόμαστε περισσότερο κάποιον που μιλάει για το brand και το προτείνει παρά το ίδιο το brand. Τα benefits εδώ είναι περισσότερα καθώς αυτή η περίπτωση είναι όχι μόνο cost-efficient, αλλά παρέχει αξιοπιστία, brand awareness και μεγαλύτερο reach για το brand, αφού το content το βλέπει πολύ παραπάνω κόσμος.

3

Η τελευταία κατηγορία είναι η απήχηση την οποία πληρώνει το brand. Τα paid media μπορεί να είναι είτε διαφημίσεις που το ίδιο το brand προγραμματίζει στα social media (sponsored content, ads), είτε η ένταξη του brand σε content discovery πλατφόρμες που σχετίζονται με το αντικείμενο ή την χρησιμότητα του brand, είτε γενικά οποιαδήποτε αγορασμένη τοποθέτηση. Στην περίπτωση αυτή είναι σίγουρο ότι αρκετό κοινό θα δει το περιεχόμενο του brand, ενώ η στόχευση του κοινού μπορεί να είναι πιο σωστή.

4

Σύμφωνα λοιπόν με το infographic αυτό, η διαδικασία διανομής του περιεχομένου θα πρέπει να ξεκινάει πάντα από τα ίδια τα κανάλια που διατηρεί το brand και μετά καλό θα ήταν να ακολουθηθούν οι earned και paid προσπάθειες ώστε το reach του content να είναι καλύτερο. Ωστόσο, θα πρέπει πάντα να είναι σίγουρο πως κάθε αναφορά που γίνεται στο περιεχόμενο του brand οδηγεί πίσω στα owned media. Αυτό ουσιαστικά είναι καλό ώστε το κοινό να καταλήγει στην original πηγή του content.

 

Advertising · Content · How To

Content · distribution channels · earned media · owned media · paid media

Agencies · Brand & Marketing Managers

Communications

Dora Ekaterini

Η Δώρα δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing. Oλοκληρώνοντας τις σπουδές της πάνω στο Μάρκετινγκ και τις Πολιτικές Επιστήμες, την κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ με μεγάλη διαφορά. Παράλληλα, δηλώνει blogger καθώς στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το προσωπικό της food blog.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting