The New Stuff - Suit digital marketing

H πρώτη συγχρονισμένη διαφήμιση διπλής οθόνης από την Durex

Dora Ekaterini


Ενθουσιασμός στη διαφήμιση είναι όταν βλέπεις μία πρωτοποριακή ιδέα που παράλληλα σε ευχαριστεί, σε κάνει να ζηλεύεις και λιγάκι που δεν τη σκέφτηκες εσύ, αλλά τελικά σε ωθεί στο να τη θαυμάσεις. Περισσότερο ενθουσιάζεσαι μπροστά σε κάτι καινοτόμο, κυρίως γιατί αντιλαμβάνεσαι πως ο κλάδος σου πάει ένα βήμα παρακάτω και πως υπάρχουν πολλά ακόμα να ανακαλύψεις.

Ο πρόλογος παραπάνω αφορά τη νέα διαφήμιση των προϊόντων durex. Η γνωστή εταιρία παραγωγής προφυλακτικών λάνσαρε την πρώτη συγχρονισμένη διαφήμιση διπλής οθόνης στον κόσμο, ή αλλιώς synchronised dual screen ad. Συγκεκριμένα, η διαφήμιση αυτή προορίζεται παράλληλα για δύο οθόνες, αυτή του υπολογιστή/tablet και αυτή του κινητού.

[youtube= https://www.youtube.com/watch?v=yWu3Z30LEjM]

Θα σας εξηγήσω τι εννοώ…

Βλέποντας αρχικά το βίντεο της durex που κυκλοφορεί στο YouTube παρατηρώ ότι η διαφήμιση έχει να κάνει με ένα delivery boy, o οποίος παραδίδει ένα πακέτο σε μία όχι και τόσο «ήσυχη» γειτονιά θα έλεγα. Κατεβάζω στο κινητό μου και το application, Durex Explore, όπως με προτρέπει το βίντεο και το συγχρονίζω με το βίντεο που παίζει στην οθόνη του υπολογιστή/tablet μου. Και voila…

Ενώ στον υπολογιστή δείχνει το delivery boy να περπατάει στη γειτονιά και να βλέπει ένα ζευγάρι από το δρόμο στο παράθυρο ενός διαμερίσματος σε ερωτική διάθεση, στην οθόνη του κινητού δείχνει το όλο σκηνικό εκ των έσω. Δηλαδή, κάποιος βλέπει το delivery boy από μία κουρτίνα να περπατάει στο δρόμο και μετά ένα ζευγάρι εμφανίζεται να φιλιέται μέσα στο διαμέρισμα που προανέφερα. Και δεν είναι μόνο αυτό, όλη η γειτονιά είναι σε μία παρόμοια διάθεση…

Θέλετε να δείτε όλο το βίντεο; Δεν έχετε παρά να «κατεβάσετε» το Durex Explore app στο κινητό σας, να βάλετε το βίντεο στο YouTube να παίζει και κρατώντας την οθόνη του κινητού σας μπροστά στο pc/tablet πατάτε στο app “Connect to film”.

Τα συμπεράσματα δικά σας. Εύγε durex!

Advertising · Case Studies

advertising · application · digital · durex · marketing

Agencies

Durables · FMCG - Non food

Dora Ekaterini

Η Δώρα δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing. Oλοκληρώνοντας τις σπουδές της πάνω στο Μάρκετινγκ και τις Πολιτικές Επιστήμες, την κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ με μεγάλη διαφορά. Παράλληλα, δηλώνει blogger καθώς στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το προσωπικό της food blog.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting