The New Stuff - Suit digital marketing

Emails: Η No1 επιλογή των marketers για personalized digital experience

Dora Ekaterini


Φαίνεται ότι το email, σαν εργαλείο marketing, θα συνεχίσει να παίζει σημαντικό ρόλο και το 2015, όπως και το 2014. Διεθνείς μελέτες και έρευνες δείχνουν ότι τα στελέχη επενδύουν στα emails και μάλιστα σκοπεύουν να αυξήσουν το ετήσιο spending τους σε αυτά.

Ήδη από το 2014, φάνηκε ότι το email ήταν το κυριότερο εργαλείο των client-side marketers, καθώς και των διαφημιστικών προκείμενου να δημιουργήσουν περισσότερο personalized ψηφιακές εμπειρίες για το κοινό τους.

img_1384437052

Προφανώς, οι προσωποποιημένες καμπάνιες δεν είναι κάτι άγνωστο, οπότε η προσαρμογή των emails στις ανάγκες των καταναλωτών και η σωστότερη στόχευση θα είναι οι καλύτεροι βοηθοί των marketers για την επίτευξη του επιθυμητού ROI.

Στις σχετικές έρευνες, 6 στους 10 business executives απάντησαν πως σκοπεύουν να αυξήσουν το spendings τους τόσο σε τακτικές email marketing -αναφερόμενοι στα personalized emails-, όσο και στα social media και στο mobile marketing, προκειμένου να εξασφαλίσουν στους χρήστες τους την απόλυτη εξατομικευμένη εμπειρία. Ο λόγος για την εμπειρία γίνεται γιατί πλέον το unique user experience είναι αυτό που παρέχει στο κοινό κάτι το ξεχωριστό μέσα σε όλο το advertising booming, ώστε να προσφέρει ικανοποίηση και να διεγείρει το brand loyalty.

Οι μεγαλύτερες επενδύσεις αναμένονται να γίνουν, σύμφωνα με έρευνες, σε ηλεκτρονικά μηνύματα που αφορούν συναλλακτικά προγράμματα, προγράμματα προσφορών και lifecycle programs. Ακολουθεί το newsletter, η ανάπτυξη των καναλιών των social media και oι προωθητικές ενέργειες.

Τα στελέχη μεγάλων και μεσαίων επιχειρήσεων της Αμερικής που ερωτήθηκαν σε σχετική μελέτη επισήμαναν με σειρά προτεραιότητας τους εξής τρόπους βελτίωσης των στρατηγικών email marketing:

– Καλύτερη και σωστότερη χρήση των analytics για τη βελτιστοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ χρηστών και brand
– Βελτίωση κατηγοριοποίησης και στόχευσης
– Συγκέντρωση των customer data, ανάλυση και χρήση τους στις καμπάνιες
– Χρήση real-time data
– Ενθάρρυνση των χρηστών σε επικοινωνία και interaction μέσω δυναμικού περιεχομένου

Αν αναλογιστούμε το νούμερο των emails που λαμβάνουμε καθημερινά και αντίστοιχα τις ώρες τις οποίες καταναλώνουμε κι εμείς διαβάζοντας και γράφοντας τα δικά μας, μοιάζει πολύ λογική η στρατηγική της επένδυσης σε προσαρμοσμένα emails.

Advertising · Email Marketing

email · email marketing · marketers · marketing · personalized emails · personalized experience · strategy

Agencies · Brand & Marketing Managers

Communications · Media

Dora Ekaterini

Η Δώρα δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing. Oλοκληρώνοντας τις σπουδές της πάνω στο Μάρκετινγκ και τις Πολιτικές Επιστήμες, την κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ με μεγάλη διαφορά. Παράλληλα, δηλώνει blogger καθώς στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το προσωπικό της food blog.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting