The New Stuff - Suit digital marketing

8 ανακοινώσεις του Facebook απ’ το συνέδριο F8…

Nontas Karavias


H F8, το ετήσιο συνέδριο του Facebook για developers, πραγματοποιήθηκε τον περασμένο μήνα και όπως ήταν αναμενόμενο ανακοινώθηκαν οι νέες εξελίξεις στην πλατφόρμα που θα λάβουν χώρα στο προσεχές αλλά και στο πιο μακρινό μέλλον. Ανακοινώθηκαν από μικρές βελτιώσεις και προσθήκες σε ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες, μέχρι και τεράστιες καινοτομίες που ανάγουν τον Mark Zuckerberg σε έναν από τους μεγαλύτερους οραματιστές της εποχής μας.

Ας πάμε να δούμε λοιπόν 8 ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις που θα απασχολήσουν εμάς ως marketeers…

1. Messenger Βots

Μέχρι η υπηρεσία υπήρχε μόνο σε ορισμένες επιλεγμένες επιχειρήσεις όπως είδαμε σε πρόσφατο άρθρο. Τώρα άνοιξε για όλες, σε beta μορφή. Τι σημαίνει αυτό; Πως πλέον οι επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλλευτούν την πλατφόρμα ώστε να δημιουργήσουν αυτόματα bots για άμεση, εύκολη και λιγότερο κοστοβόρα εξυπηρέτηση του κοινού.

2. Instant Articles

Θυμάστε που είχαμε ξαναμιλήσει γι αυτά; Στην F8 έγιναν επιτέλους διαθέσιμα σε όλους τους publishers και αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα για το Facebook και δυνητικά ένα μεγάλο πλήγμα στο Google Display Network. Μάλλον θα έχετε συναντήσει και εσείς ήδη κάποια instant articles στο News Feed σας. Τα πρώτα στατιστικά λένε πως τα instant articles παίρνουν 20% περισσότερα κλικ, μοιράζονται 30% περισσότερο, και οι χρήστες είναι 70% λιγότερο πιθανό να εγκαταλείψουν το άρθρο πριν το διαβάσουν. Όχι και άσχημα…

3. Virtual Reality

Πήραμε ήδη μια πρόγευση από το VR από το Mobile World Congress πού έγινε πριν 2 μήνες. Το Facebook παρουσίασε στο F8 την τεχνολογία που ονομάζει “Social VR” και που στο μέλλον θα επιτρέπει σε χρήστες να συναντιούνται σε ψηφιακούς VR χώρους, ένα πραγματικό “game changer” που θα “εκμηδενίσει” την φυσική απόσταση μεταξύ των χρηστών. Εκτός των άλλων, παρουσιάστηκε και η εντυπωσιακή και πανάκριβη 360 camera που χρησιμοποιήθηκε για την δημιουργία VR video. Προφανώς λόγω του τεράστιου κόστους της τεχνολογίας αυτής απέχουμε πολύ από το να γίνουν άμεσα διαθέσιμες όλες οι δυνατότητες σε όλους τους χρήστες. Μεγάλα brands με μεγάλα budget όμως, που είναι διαθέσιμα να επενδύσουν από νωρίς, θα έχουν σίγουρα μεγάλα οφέλη από το VR.

4. Live Video API

To live video είναι το next big thing στο digital και το Facebook το έχει καταλάβει. Γι αυτό και θα δίνει τη δυνατότητα πλέον σε όλους να κάνουν live broadcast, είτε από κινητό, είτε και από desktop. Τα brands και οι publishers μπορούν να αγκαλιάσουν αυτή τη νέα δυνατότητα και να την χρησιμοποιήσουν δημιουργικά για τις προωθητικές ενέργειές τους και για την μετάδοση ειδήσεων. Όσοι το κάνουν αυτό νωρίς θα μπορέσουν να εκμεταλλευτούν και το μεγάλο visibility που θα υπάρχει, καθώς ο αλγόριθμος του News Feed θα δίνει προτεραιότητα σε live broadcasts.

fb f8

5. Video Discovery

Όταν ακούς “online video” το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι το Youtube, και δικαίως, καθώς είναι ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς του online video content. Το Facebook κάνει μια πολύ ουσιαστική κίνηση για να χτυπήσει το “κατεστημένο” λανσάροντας το Videο Discovery Hub. Αυτό, λοιπόν, είναι η πλατφόρμα του Facebook για αναζήτηση βίντεο και σου δίνει τη δυνατότητα να εξερευνήσεις τα πιο δημοφιλή βίντεο, live ή και όχι. Το αποτέλεσμα που θέλει να δει το Facebook είναι όχι μόνο οι χρήστες να βλέπουν περισσότερο videos στην πλατφόρμα αυτή, αλλά να ανεβάζουν και οι ίδιοι και να τα μοιράζονται.Το Snapchat έχει μπει πολύ δυναμικά σε αυτή την αγορά και το Video Discovery Hub είναι ένας τρόπος να κρατήσει το κομμάτι της πίτας που προσπαθεί να του φάει το Snapchat.

6. Profile Expression Kit

Το feature αυτό υπάρχει ήδη από το 2015 σε closed beta αλλά περιμένουμε στους προσεχείς μήνες να ανοίξει σε όλο το Facebook. Όταν γίνει αυτό θα μπορούν όλα τα profile αλλά και τα pages να ανεβάζουν κινούμενες εικόνες σαν profile pic. Τα brands μπορούν να αξιοποιήσουν πολύ δημιουργικά αυτή τη δυνατότητα και να ξεχωρίσουν.

7. Save button

Κάτι που έπρεπε να υπάρχει εδώ και καιρό καθώς υπολειτουργούσε τόσο καιρό. Τo Facebook θα σου επιτρέπει, από όλες τις συσκευές, με ένα κλικ, να κάνεις μία ανάρτηση “save for later” . Επιπλέον θα υπάρχει και η δυνατότητα στους publishers να κάνουν embed σε web pages ένα κουμπί “Save to Facebook”, το οποίο θα επιτρέπει σε χρήστες να σώζουν άρθρα στο Facebook χωρίς να το έχουν ανοιχτό. Όλες οι “Saved” αναρτήσεις/σελίδες θα είναι συγκεντρωμένες σε ένα tab στο προφίλ τους. Ένα Pocket σε περιτύλιγμα Facebook δηλαδή… Η χρήση του κουμπιού θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους publishers, καθώς θα μπορούν να συγκεντρώνουν metrics σχετικά με τα “Saved” άρθρα.

8. Crossposted Videos

Πολλά brands μπορεί να έχουν πάνω από μία σελίδες κάτω από τον Business Manager account τους για να προσεγγίσουν διαφορετικά κοινά. Μπορεί να θέλουν λοιπόν να αναρτήσουν κάποιο βίντεο σε όλες τους τις σελίδες. Μέχρι τώρα έπρεπε να ανέβουν ξεχωριστά στην κάθε σελίδα. Πλέον το βιντεο ανεβαίνει μία φορά και από κεί και πέρα μπορεί να ο Business Manager account να παραχωρήσει δικαιώματα χρήσης στις σελίδες που διαχειρίζεται. Αυτό το feature απλοποιεί τη διανομή των branded βίντεο και επιτρέπει η παρακολούθηση των metrics να γίνεται καθολικά και αθροιστικά για όλες τις σελίδες

Εσάς τι σας έκανε περισσότερη εντύπωση;

Conferences · Facebook · News · Online Marketing · Social Media · Virtual Reality

Bots · conference · Facebook · messenger · News

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Nontas Karavias

Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting