Facebook: Intranet & LinkedIn killer
Σύμφωνα με άρθρο των Financial Times, το Facebook σκοπεύει να ανοίξει το λεγόμενο Facebook for Work, ένα δίκτυο αφιερωμένο σε εταιρείες που θέλουν να κάνουν το δικό τους social networking αποκλειστικά μεταξύ τους.
Το έχει ήδη δοκιμάσει εσωτερικά, έχει δει ότι αυτό το concept λειτουργεί και το ανοίγει πιλοτικά σε κάποιες εταιρείες. Είναι ένα ενδιαφέρον project.
Εγείρει φυσικά κάποια ερωτήματα: Θα εμπιστευτούμε το Facebook για τα εταιρικά μας αρχεία; Την ενδο-εταιρική μας επικοινωνία; Τα επιχειρηματικά μας πλάνα;
Αν οι εταιρείες ξεπεράσουν αυτό το φόβο -και ειδικά οι πολυεθνικές- τότε μήπως το Facebook ξαφνικά αποκτάει ένα μεγαλύτερο μερίδιο χρήσης μέσα στην ημέρα του χρήστη; Μήπως επίσης δε θα μπορεί η ίδια η εταιρεία να κόψει το Facebook στο γραφείο; Και μήπως σιγά-σιγά το Facebook θα επιτρέπει σε agencies και διαφημιζόμενους να στοχεύουμε κάποιον με βάση τον τίτλο του και τη θέση του σε μια εταιρεία, όπως ακριβώς γίνεται και στο LinkedIn; Και μήπως έτσι βάζει στο προσκήνιο το B2B targeting, στο οποίο το LinkedIn κρατάει τα ηνία;
Αν συμβεί κάτι τέτοιο, μήπως το LinkedIn χάνει το USP του και μετράει μέρες ζωής;
Σίγουρα είμαστε ακόμα μακριά από κάτι τέτοιο, αλλά οι αλλαγές στο digital είναι καθημερινό θέμα.