The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook: Τεστάρει εργαλεία για fundraising

Mara Havaki


Σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση του μεγαλύτερου social media, έχουν αρχίσει οι δοκιμές σχετικά με ένα νέο εργαλείο για fundraising. Ακόμη, γίνονται και προσπάθειες βελτίωσης του ήδη υπάρχοντος “Donate Button”.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της Naomi Gleit, Vice President του Product Management, “Με περισσότερους από 150 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο που ενδιαφέρονται και δραστηριοποιούνται για τέτοιους σκοπούς, το Facebook είναι μια παγκόσμια κοινότητα εθελοντών, χορηγών και ακτιβιστών που ενώνονται για να κάνουν τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος.”

fundraisers-on-desktop-and-mobile-v21

Οι νέες σελίδες που θα παρέχει το Facebook ονομάζονται Fundraisers και θα αποτελούν το μέρος από όπου θα συλλέγονται οι δωρεές για μία συγκεκριμένη καμπάνια ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού.

Μέσα από αυτές τις σελίδες θα μπορεί κάθε οργανισμός να:

  • αφηγείται την ιστορία της καμπάνιας/εκστρατείας
  • προσεγγίζει υποστηρικτές
  • συλλέγει δωρεές για έναν σκοπό
  • παρακολουθεί την πρόοδο των δωρεών ή την ολοκλήρωση κάποιων ειδικών έργων

Οι χρήστες θα μπορούν να προχωρήσουν στη δωρεά τους με λίγα μόλις κλικ και να το μοιραστούν με τους φίλους τους, ώστε να τους ενθαρρύνουν να συμμετέχουν κι εκείνοι. Μάλιστα, αυτά τα shared posts θα περιέχουν και Donate Button, για να μπορεί ο καθένας να συμβάλει στο έργο της οργάνωσης κατευθείαν από το NewsFeed του γρήγορα κι απλά.

fundraiser-on-mobile-and-shared-with-friends-v4

Επιπλέον, ο γίγαντας των social media προχωράει και σε αναβαθμίσεις του υπάρχοντος Donate Button, το οποίο θα είναι πλέον διαθέσιμο τόσο για σελίδες όσο και για posts. Παρέχοντας αυτή τη δυνατότητα στις σελίδες, οι οργανισμοί θα έχουν ένα σταθερό σημείο από όπου θα μπορούν να συλλέξουν τις δωρεές τους. Ενώ, όπως είπαμε και πριν ένα κουμπί δωρεών στις αναρτήσεις θα καθιστά πιο εύκολη και άμεση την παροχή βοήθειας από το NewsFeed των χρηστών.

Έτσι, το Facebook κάνει κι άλλα βήματα για να μπορέσει να παρέχει σε αυτούς τους ανθρώπους κι άλλα εργαλεία, ώστε να επιτύχουν τους σκοπούς τους. Όπως για παράδειγμα, να συμβάλει στη συλλογή χρημάτων για τους πληγέντες φυσικών καταστροφών ή άλλων δυσμενών συνθηκών ή στην αναζήτηση χαμένων προσώπων. Το κύριο μέλημα όμως της πλατφόρμας είναι τα νέα features να βοηθήσουν τις μη κερδοσκοπικές οργανώσεις να προσεγγίσουν νέους υποστηρικτές, να αλληλεπιδράσουν και με άλλα communities προκειμένου να εξασφαλίσουν τα απαραίτητα resources για να συνεχίσουν το έργο τους.

Αυτή τη στιγμή 37 οργανώσεις συνεργάτες του Facebook ελέγχουν τα νέα αυτά features, ενώ η πλατφόρμα δεσμεύεται να τα απελευθερώσει και για άλλους οργανισμούς το συντομότερο δυνατό. Παρακολουθήστε το επίσημο βίντεο της πλατφόρμας για να ενημερωθείτε περαιτέρω για τα νέα εργαλεία.

 

Facebook · News · Online Marketing · Social Media

Facebook · fundraising · tools

Agencies · Brand & Marketing Managers

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting