The New Stuff - Suit digital marketing

Η νέα συνεργασία του Facebook Messenger και της αεροπορικής εταιρίας KLM

Aliki Mitropoulou


Το Facebook, εδώ και περίπου ένα χρόνο είχε μεγάλα σχέδια για το Messenger, καθώς δεν ήθελε να είναι μόνο μία εφαρμογή για chatting. Ήδη μερικούς μήνες πριν, δόθηκε η ευκαιρία στους users να καλούν Uber μέσω του app ή να επικοινωνούν με τα ξενοδοχεία Hyatt και να κάνουν κρατήσεις  δωματίων.

Το Μάρτιο λοιπόν, το facebook μεγάλωσε ακόμα περισσότερο τα σχέδια του, με τη νέα συνεργασία του Messenger  με την ολλανδική αεροπορική εταιρία KLM. Η συνεργασία αυτή  δείχνει να είναι μόνο μια μικρή γεύση για το τι μπορεί να γίνει στο μέλλον.

Η νέα συνεργασία, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της KLM να δέχονται πληροφορίες για την πτήση τους στο Messenger. Φυσικά αυτό απαιτεί τη συγκατάθεσή τους και αν συμφωνήσουν, ανοίγει νέα συνομιλία με την KLM και αυτόματα αποστέλλονται ειδοποιήσεις σχετικές με το check-in, την επιβεβαίωση κράτησης της πτήσης, οποιεσδήποτε αλλαγές προκύψουν και το boarding pass. H συνεργασία αυτή, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να έχουν μαζεμένες τις πληροφορίες της πτήσης παντού, στο σπίτι στο δρόμο καθώς και στο αεροδρόμιο.

fbm.0.0

Όπως δήλωσε και ο David Marcus, ο VP των messaging apps, περισσότερο από το 80% των ταξιδιωτών στην Αμερική έχουν εγκατεστημένη την εφαρμογή στο κινητό τους, κάτι το οποίο τους καθιστά ένα μεγάλο target group, με τεράστια δυναμική. Το Messenger είναι για όλους ο καλύτερος τρόπος προσωπικής επικοινωνίας και πλέον θέλουμε να εξελιχθεί και στον καλύτερο τρόπο επικοινωνίας μεταξύ πελατών και εταιριών.

Σύντομα η υπηρεσία αυτή θα είναι διαθέσιμη σε όσες χώρες δραστηριοποιούνται και οι δύο εταιρίες.

Αν κάτι τέτοιο τελικά καθιερωθεί από τους χρήστες του messenger, ετοιμαζόμαστε για μία νέα εποχή, οπού όλα θα γίνονται εύκολα και γρήγορα μέσω της εφαρμογής που όλοι ξέρουμε και αγαπάμε.

 

Advertising · Case Studies · Facebook · Future · News · Social Media

Facebook · messenger

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Airways

Aliki Mitropoulou

Η Αλίκη σπούδασε Marketing & HR. Αγάπησε τη διαφήμιση αφου είναι μεγάλη λάτρης της σειράς Mad Men. Αυτή τη στιγμή προσπαθεί να γίνει η νέα Don Draper.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting