Οι αλλαγές στο Facebook απαιτούν νέο content strategy
Despina Skordili
Τους τελευταίους μήνες έχουμε τονίσει ιδιαίτερα τις αλλαγές στον αλγόριθμο του Facebook, που οδηγούν σταδιακά σε όλο μεγαλύτερη μείωση στο reach του περιεχομένου των σελίδων. Όπως φαίνεται από σχετικές έρευνες, το organic reach των σελίδων στο social network έφτασε σε μονοψήφια ποσοστά μέσα στο 2014. Παρακολουθώντας την πορεία της πρόσφατης εξέλιξης του EdgeRank, του αλγόριθμου που ρυθμίζει ποια posts εμφανίζονται στο newsfeed του κάθε χρήστη, τα νούμερα οδηγούν σε ένα συμπέρασμα: με κάθε interaction που έχουμε με το κοινό της σελίδας μας, «χάνουμε» αυτούς οι οποίοι δεν έχουν engagement με το περιεχόμενό μας.
Καθώς έτσι πλησιάζουμε ολοένα και πιο κοντά στο Facebook Zero– δηλαδή το σημείο όπου το organic reach των σελίδων θα τείνει προς το μηδέν, ενώ ένας χρήστης δεν θα μπορεί να δει το περιεχόμενο μίας σελίδας στο newsfeed του, παρά μόνο εάν την επισκεφτεί- τα παραπάνω σημαίνουν μάλλον ότι πρέπει να αναθεωρήσουμε το content strategy που έχουμε για τις σελίδες που διαχειριζόμαστε. Πιο συγκεκριμένα, να επανεξετάσουμε τη συχνότητα των post μας, αλλά και το είδος των ενεργειών που τρέχουμε.
Ως τώρα, η τάση ήθελε πολλά και μικρά apps, ώστε να διατηρείται το engagement σε υψηλά επίπεδα. Η στρατηγική αυτή μέχρι στιγμής απέδιδε καλά αποτελέσματα, καθώς μια σελίδα με 6, για παράδειγμα, ενέργειες το χρόνο είχε κατά μέσο όρο διπλάσιο engagement rate με μια σελίδα αντίστοιχου μεγέθους με 2-3 ενέργειες το χρόνο.
Με τις αλλαγές, όμως, που επηρεάζουν το organic reach των facebook posts, το engagement rate μειώνεται, ενώ το Facebook ωθεί όλο και περισσότερους marketers σε paid media. Δεδομένου λοιπόν του clutter από πολλούς μικρούς παίκτες που κάνουν συνεχώς μικρούς διαγωνισμούς, ίσως θα ήταν σοφότερο, για λόγους διαφοροποίησης, τα brands να προτιμούν στο εξής κάτι μεγαλύτερο και με μικρότερη συχνότητα.
Εξάλλου, όπως έχει ανακοινώσει πολλάκις το ίδιο το Facebook, σκοπός του είναι να προσφέρει στους χρήστες του όσο το δυνατόν καλύτερης ποιότητας περιεχόμενο. Επομένως, η τάση που ήθελε μέχρι σήμερα «πολλά και μικρά», τώρα υποστηρίζει τα λίγα και μεγάλα.
Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.
Recently Published
»
Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba
»
9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)
»
Βελτιστοποίηση των landing pages
»
Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας
»
Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.
»
Επιτυχημένο Instagram Marketing
»
Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising
»
5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν
»
Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;
»
Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επιπλέον, μοιραζόμαστε πληροφορίες που αφορούν τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας με συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων, οι οποίοι ενδεχομένως να τις συνδυάσουν με άλλες πληροφορίες που τους έχετε παραχωρήσει ή τις οποίες έχουν συλλέξει σε σχέση με την από μέρους σας χρήση των υπηρεσιών τους.
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επιπλέον, μοιραζόμαστε πληροφορίες που αφορούν τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας με συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων, οι οποίοι ενδεχομένως να τις συνδυάσουν με άλλες πληροφορίες που τους έχετε παραχωρήσει ή τις οποίες έχουν συλλέξει σε σχέση με την από μέρους σας χρήση των υπηρεσιών τους.
Τα απαραίτητα cookie είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
Cookie
Type
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-necessary
0
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-non-necessary
0
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Non Necessary".
PHPSESSID
0
This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed.
viewed_cookie_policy
0
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
__cfduid
1
1 month
The cookie is set by CloudFare. The cookie is used to identify individual clients behind a shared IP address d apply security settings on a per-client basis. It doesnot correspond to any user ID in the web application and does not store any personally identifiable information.
Τα λειτουργικά cookie βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, η συλλογή σχολίων και άλλων λειτουργιών τρίτων.
Cookie
Type
Duration
Description
bcookie
0
2 years
This cookie is set by linkedIn. The purpose of the cookie is to enable LinkedIn functionalities on the page.
Τα cookies απόδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου που βοηθούν στην παροχή μιας καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.
Cookie
Type
Duration
Description
YSC
1
This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos.
_gat
0
1 minute
This cookies is installed by Google Universal Analytics to throttle the request rate to limit the colllection of data on high traffic sites.
__utma
0
2 years
This cookie is set by Google Analytics and is used to distinguish users and sessions. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmb
0
30 minutes
The cookie is set by Google Analytics. The cookie is used to determine new sessions/visits. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmc
0
The cookie is set by Google Analytics and is deleted when the user closes the browser. The cookie is not used by ga.js. The cookie is used to enable interoperability with urchin.js which is an older version of Google analytics and used in conjunction with the __utmb cookie to determine new sessions/visits.
__utmt
0
10 minutes
The cookie is set by Google Analytics and is used to throttle the request rate.
__utmz
0
5 months
This cookie is set by Google analytics and is used to store the traffic source or campaign through which the visitor reached your site.
Τα cookie διαφήμισης χρησιμοποιούνται για να παρέχουν στους επισκέπτες σχετικές διαφημίσεις και καμπάνιες μάρκετινγκ. Αυτά τα cookies παρακολουθούν τους επισκέπτες σε ιστότοπους και συλλέγουν πληροφορίες για την παροχή προσαρμοσμένων διαφημίσεων.
Cookie
Type
Duration
Description
fr
1
2 months
The cookie is set by Facebook to show relevant advertisments to the users and measure and improve the advertisements. The cookie also tracks the behavior of the user across the web on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin.
IDE
1
2 years
Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile.
uid
0
1 year
This cookie is used to measure the number and behavior of the visitors to the website anonymously. The data includes the number of visits, average duration of the visit on the website, pages visited, etc. for the purpose of better understanding user preferences for targeted advertisments.
VISITOR_INFO1_LIVE
1
5 months
This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website.
Τα αναλυτικά cookie χρησιμοποιούνται για να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookie βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με τις μετρήσεις, τον αριθμό των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, την πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.
Cookie
Type
Duration
Description
GPS
0
30 minutes
This cookie is set by Youtube and registers a unique ID for tracking users based on their geographical location
_ga
0
2 years
This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, camapign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assigns a randoly generated number to identify unique visitors.
_gid
0
1 day
This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to store information of how visitors use a website and helps in creating an analytics report of how the wbsite is doing. The data collected including the number visitors, the source where they have come from, and the pages viisted in an anonymous form.
Τα cookie προτιμήσεων χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση των προτιμήσεων των χρηστών για την παροχή προσαρμοσμένου περιεχομένου για τους χρήστες, όπως η γλώσσα του ιστότοπου ή η τοποθεσία του επισκέπτη.
Cookie
Type
Duration
Description
lang
0
This cookie is used to store the language preferences of a user to serve up content in that stored language the next time user visit the website.