The New Stuff - Suit digital marketing

Το Facebook ανοίγει το Messenger στους publishers!

Evangelos Tsirkas


Το Facebook και επίσημα, θα επιτρέψει στους publishers να δημοσιεύουν περιεχόμενο μέσω του Messenger, είδηση που αναμένεται να ανακοινωθεί στο ετήσιο συνέδριο του Facebook, F8, σε λίγες μέρες.

Αυτή η κίνηση μάλιστα, ετοιμάζεται να ανακοινωθεί με την συμμετοχή ορισμένων publishers. Ήδη από το  περσινό συνέδριο, F8, το Facebook είχε ανακοινώσει ότι σκοπεύει να διευρύνει το Messenger, πέρα από ένα chat app, σε μια πλατφόρμα με την δική της δυναμική, παρόμοια με την δυναμική που έχει το Facebook σαν κοινωνικό μέσο. Κάπως έτσι άρχισε το Messenger πέρσι να ανοίγεται σε apps όπως το Giphy, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους χρήστες να στέλνουν gifs μέσα από το chat. Άνοιξε λοιπόν, ένας δρόμος ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να συνδεθούν με το τεράστιο δίκτυο του Messenger και να το χρησιμοποιήσουν ως ένα νέο κανάλι εξυπηρέτησης πελατών.

Πρόσφατα, το TechCrunch ανέφερε πως το Facebook άρχισε να τεστάρει ένα νέο εργαλείο, το Chat SDK, με σκοπό οι developers να μπορούν να αναπτύξουν chat bots που συνδέονται με το Messenger ώστε το κοινό να μπορεί να κάνει μια σειρά από ενέργειες, όπως αγορές, πληρωμές, κλείσιμο εισιτηρίων, ακόμα και κλήσεις για Uber.

Hailing an Uber through Facebook Messenger is just three taps away.

Η γερμανική εφημερίδα Bild φαίνεται να είναι ο πρώτος publisher που χρησιμοποίησε το Messenger για να επικοινωνήσει νέα στους αναγνώστες της. Οι αναγνώστες της εφημερίδας συγκεκριμένα, μπορούσαν να κάνουν subscribe ή να στείλουν μήνυμα στο Bild Ticker και έτσι λάμβαναν νέα, γενικές πληροφορίες, αθλητικά, ειδήσεις κλπ μέσω του Messenger. Αξίζει να σημειωθεί βέβαια ότι το content που δημιουργήθηκε στο Facebook Messenger μοιράστηκε και στους υπόλοιπους κοινωνικούς ιστούς της Bild, καθώς είναι μια νέα και καινοτόμα ενέργεια που δεν έχει γίνει ακόμα ευρέως γνωστή.

Επίσης, το Notify App που έφτιαξε το Facebook το περασμένο φθινόπωρο είναι ένα ακόμα παράδειγμα για το πως μπορεί το κοινό να χρησιμοποιήσει το Messenger. Δηλαδή, μέσα από αυτό το app, το κοινό κάνει subscribe για να λαμβάνει ειδοποιήσεις από διάφορους publishers όπως οι “New York Times”, “Mashable”, “Vice” κλπ. Έτσι, το κοινό θα μπορεί να κάνει κλικ στις ειδοποιήσεις που θα εμφανίζονται στο notifications tab τους και με αυτόν τον τρόπο θα ανοίγει το αντίστοιχο άρθρο σε έναν νέο browser.

Ακόμα είναι ασαφές με ποιόν τρόπο οι publishers θα κερδίσουν χρήματα από το content που θα ανεβάζουν στο Messenger. Σύμφωνα με το TechCrunch και πάλι, το Facebook σχεδιάζει να χρεώνει τους publishers για να έχουν τη δυνατότητα να στέλνουν μηνύματα σε χρήστες που έχουν ήδη ξεκινήσει επικοινωνία μαζί τους. Έτσι, οι επιχειρήσεις είναι πιθανό να “εκμεταλλευτούν” αυτό με σκοπό να προωθούν brands σε sponsored μηνύματα μέσω του Messenger.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρα από το Messenger που είναι κάτι καινούριο σαν πλατφόρμα δημοσίευσης για τους publishers, υπάρχουν και άλλα messaging apps όπως είναι το Kik, που το χρησιμοποιεί η “Washington Post” αλλά και άλλα μεγάλα ειδησεογραφικά sites χρησιμοποιούν αντίστοιχα apps, όπως η “Huffington Post” και το “BBC News” που χρησιμοποιούν το Viber.

Η σημασία του Messenger σαν πλατφόρμα για content publishing είναι τεράστια, αν αναλογιστεί κανείς ότι το Messenger είναι το μεγαλύτερο messaging app παγκοσμίως, το οποίο σύμφωνα με το Facebook χρησιμοποιείται από πάνω από 800 εκατομμύρια ανθρώπους κάθε μήνα.

“We’re just getting people used to the idea that you can message more than just people on Messenger.”
— Seth Rosenberg, Facebook product manager

Advertising · Facebook · Future · News · Online Marketing

digital marketing · Facebook · facebook messenger · publishers · uber

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Evangelos Tsirkas

Ο Βαγγέλης σπούδασε Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Σπουδές στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και συνέχισε το Μεταπτυχιακό του στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα Marketing and Communication, Specialization in International Marketing. Κατά την διάρκεια του Μεταπτυχιακού του ανέπτυξε δεξιότητες, γνώσεις και εμπειρία γύρω από την διεθνή Στρατηγική Marketing. Είναι ένα άτομο με έντονο ενδιαφέρον γύρω από τον χώρο της επικοινωνίας και τώρα εργάζεται ως Digital Account Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting