The New Stuff - Suit digital marketing

Συνεργασία Google με Twitter: Ποιο το impact στα brands;

Christos Ntitoras


Πρόσφατα η Google και το Twitter ανακοίνωσαν τα πλάνα τους για μία μεταξύ τους συνεργασία. Η φύση της συμφωνίας αφορά την ενσωμάτωση των Τweets στα Google search pages σαν real-time results. Από τη συγκεκριμένη συνεργασία θα επωφεληθούν και οι δύο εταιρείες.

Ο λόγος είναι ότι από τη μία το Google θα αποκτήσει ένα νέο feature το ποίο αφορά real time περιεχόμενο στα αποτελέσματα αναζήτησής του. Από την άλλη το Twitter είναι εξαιρετικά πιθανό να αποκτήσει κάποια σημαντική αύξηση όχι μόνο στη δραστηριότητα αλλά και στην επισκεψιμότητά του.

Το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας θα επιφέρουν διάφορες συνέπειες στο online marketing του brand σας. Προκειμένου να εκμεταλλευτείτε τα οφέλη που σας παρέχει η συγκεκριμένη δυνατότητα, σας παραθέτουμε παρακάτω κάποια tips για να κρατήσετε κατά νου.

Tips
Search και intent-based optimization

Μπορεί η Google να επιτρέπει την εμφάνιση των tweets σε αυτό, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι αυτόματα θα εμφανίζονται όλα τα tweets στη μηχανή αναζήτησής της. Προκειμένου το tweet σας να εμφανιστεί θα πρέπει να περιέχει κατάλληλο optimized περιεχόμενο. Τα brands επομένως θα πρέπει να έχουν στο μυαλό τους ότι το τμήμα marketing των social media θα πρέπει να συνεργάζεται στενά με την SEO team, με στόχο να βελτιστοποιούν τα tweets και να δημιουργούν posts τα οποία περιέχουν λέξεις κλειδιά τα οποία χρησιμοποιούνται στις αναζητήσεις των καταναλωτών.

Τweets

Με την ενσωμάτωση των tweets στις αναζητήσεις της Google, το Twitter αναμένεται να παρουσιάσει σημαντική αύξηση στο organic reach του. Προκειμένου να αυξήσετε το reach του brands σας, πρέπει να μεταχειρίζεστε τα tweets σαν κάποια διαφήμιση ή σαν landing page. Συνεπώς, τα tweets θα πρέπει να έχουν και σχετική μορφή. Για αυτό το λόγο, καλό θα είναι να:

  • δημιουργούνται κείμενα τα οποία θα περιέχουν κάποιο call-to-action
  • ή να τοποθετείται link το οποίο θα οδηγεί στο website σας και στο οποίο οι καταναλωτές θα μπορούν να λάβουν περισσότερες πληροφορίες.

Με το να δημοσιεύετε ένα απλό μήνυμα είναι πολύ μικρές οι πιθανότητες να προσελκύσετε την προσοχή του καταναλωτή και να προκαλέσετε το επιθυμητό interaction.

Ακόμη, πριν την ενσωμάτωση των tweets στις μηχανές αναζήτησης της Google, τα tweets τα οποία μοιράζονταν σε αυτό, βρίσκονταν μόνο στο συγκεκριμένο μέσο και μετά από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μεταφέρονταν σε χαμηλές θέσεις στο timeline του Twitter, με αποτέλεσμα να μην είναι εμφανή στους καταναλωτές. Πλέον, λόγω της συνεργασίας του Twitter με την Google έχει διαμορφωθεί μία διαφορετική κατάσταση, καθώς τα tweets θα εμφανίζονται στις μηχανές αναζήτησης της Google για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Συνεπώς, θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί σε αυτά που δημοσιεύετε, καθότι τα posts σας και τα comments σας θα είναι προσβάσιμα για πολύ καιρό μετά τη δημοσίευση τους.Twitter-Google

Συζητήσεις και συμμετοχή σε αυτές

Με την ενσωμάτωση των real time εμφανίσεων των tweets στα αποτελέσματα αναζήτησης, τα αποτελέσματα θα γίνουν αρκετά δυναμικά. Οι συζητήσεις των καταναλωτών στο Twitter θα εμφανίζονται σε πραγματικό χρόνο σε ένα παγκόσμιο κοινό μέσω της μηχανής αναζήτησης της Google.

Για αυτό το λόγο. τα brands οφείλουν να παρακολουθούν συνέχεια τις συζητήσεις και να συμμετέχουν σε αυτές. Εάν κάποιος καταναλωτής γράψει κάποιο αρνητικό σχόλιο, κρίνεται καλό τα brands να ανταποκρίνονται αμέσως παρέχοντας αναλυτικές διευκρινήσεις για τα ζητήματα που θέτει ο καταναλωτής. Με αυτό τον τρόπο όταν κάποιος καταναλωτής εντοπίσει κάποια αρνητική αναφορά για το brand από κάποιον άλλο καταναλωτή, θα δει παράλληλα την απάντηση του brand και τo ότι ασχολήθηκε με τον καταναλωτή.

Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την ενίσχυση της εικόνας του brand και τον μετριασμό της επίδρασης του αρνητικού σχολίου. Ο λόγος είναι ότι η συμμετοχή στις συζητήσεις με τους χρήστες δημιουργεί την εντύπωση στους άλλους καταναλωτές ότι το brand νοιάζεται για αυτούς και προσπαθεί να επιλύσει το εκάστοτε πρόβλημα.

Αντίκτυπο των αναζητήσεων

Κάθε φορά που εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης νέο περιεχόμενο σχετικά με ένα brand, αυτομάτως επηρεάζεται και η επισκεψιμότητα στις αντίστοιχες ιστοσελίδες του. Πλέον, όπως αναφέρθηκε στις μηχανές αναζήτησης θα εμφανίζεται σε μεγάλο βαθμό περιεχόμενο (δηλαδή tweets) για τo brand, το οποίο αρχικά δημοσιεύτηκε στο Twitter. Μέσω αυτής της νέας δυνατότητας θα επηρεάζεται η organic, αλλά και η paid επισκεψιμότητα στις σελίδες. Συνεπώς, η παρακολούθηση των αποτελεσμάτων που εμφανίζονται για τις λέξεις κλειδιά που αφορούν το brand είναι πλέον απαραίτητη, όπως και η οι κατάλληλες κινήσεις προκειμένου να βελτιώνεται η θέση του brand στις μηχανές αναζήτησης.

Από τα ανωτέρω βλέπουμε τη σημασία που έχει για τα brands η εφαρμογή ολοκληρωμένων στρατηγικών digital marketing, στο πλαίσιο των οποίων υιοθετείται στενή συνεργασία μεταξύ του search engine marketing (SEM) και του Social Media Marketing. Το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας θα είναι η παροχή μίας ολοκληρωμένης εμπειρίας στους καταναλωτές και η επίτευξη των στόχων μας στο marketing.

Google · Search · SEO · Social Media · Twitter

google · seo · Social Media · social media marketing · Twitter

Brand & Marketing Managers

Christos Ntitoras

Ο Ντίτορας Χρήστος είναι Πτυχιούχος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών και κατέχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με κατεύθυνση Μάρκετινγκ. Επιπλέον έχει παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια πάνω στο Τουριστικό Μάρκετινγκ. Αυτή τη στιγμή εργάζεται στο χώρο του Digital και του Social Media Marketing.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting