The New Stuff - Suit digital marketing

Η αξία του impression

Performance Team


Στο προηγούμενο άρθρο μας λέγαμε πως κάθε impression έχει διαφορετική αξία.

Φαίνεται πως το άρθρο άρεσε σε κάποιους που αναζητούν την αξία του impression, αφού κάνουν κυρίως branding campaigns και θέλουν να συνδέσουν την καμπάνια τους με performance KPIs, οπότε λοιπόν ερχόμαστε να κάνουμε μια πρώτη προσπάθεια να αξιολογήσουμε την αξία του κάθε impression.

slide-performance (3)
Είχαμε αναφέρει τους εξής παράγοντες
και πριν προχωρήσουμε στο να δούμε πως θα αξιολογούσαμε τον κάθε παράγοντα πρέπει να γίνουμε λίγο technical για να δούμε ποιοι από αυτούς ανήκουν μέσα στο μαθηματικό τύπο αξιολόγησης της αξίας του impression και ποιοι έχουν άλλο ρόλο.

Τα κάτωθι λοιπόν είναι κριτήρια με τα οποία πλαισιώνουμε το τι θέλουμε να μετρήσουμε:

  • O oρισμός του impression για να μετράμε συγκρίσιμες αξίες
  • Η αξία του Click-Through Rate μετά το impression
  • Το αν το impression είναι Organic vs Paid
  • Το τελικό reach σε αριθμό unique users

Αν τα άνωθεν λοιπόν ορίζουν το πλαίσιο, τότε τι ορίζει τον τύπο; Οι εξής παράγοντες για εμάς θα ήταν μέρος της φόρμουλας για τον υπολογισμό του Impression Impact:

  • Το Real Estate στην οθόνη (μετριέται σε pixels)
  • Ο βαθμός του Interactivity: Έχει σαν βάση το 1 για στατικό text link και μπορεί να παίρνει ένα σκορ ως το 10, ανάλογα με το πόσο διαδραστικό είναι.
  • Viewability: Εδώ θα παίζαμε με ποσοστό του τι ποσοστό από το banner φαινόταν στην οθόνη του χρήστη για τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα. Δική μας άποψη είναι πως αυτό μπορεί να είναι από 0% ως 100%. Αυτό σημαίνει πως μηδενικό viewability μπορεί να μηδενίσει όλο το impression
  • Content: Κι εδώ μπορούμε να βάλουμε ποσοστιαία ένα σκορ για το κατά πόσον φαινόταν ο παράγοντας που μας ενδιαφέρει (το brand ή άλλο) μέσα στο περιεχόμενο που αξιολογούμε.

Αν έπρεπε να καταγράψουμε τον τύπο αυτό δημιουργικά θα βλέπαμε κάτι τέτοιο:

Arthro

Έτσι, για παράδειμα, ένα απλό flash banner 300×250 με 3 slides θα είχε το εξής σκορ:

  • 75.000 pixels real estate
  • 3 για interactivity
  • 50% viewability αν αυτό μετράμε ή υπολογίζουμε
  • 25% content αν πιστεύουμε πως ο 1 στους 4 χρήστες είδε τη διαφήμιση

Αυτό θα έδινε λοιπόν ένα ενδεικτικό impact score 28.125 για κάθε impression στην καμπάνια αυτή.

Είναι αυτό το σύστημα τέλειο; Όχι, σε καμία περίπτωση.

Είναι όμως μια αρχή για να ξέρουμε τι μετράμε και να αρχίσουμε σιγά-σιγά να μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ιδέα των διαφορών σε κάθε impression count που έχουμε.

Είναι επίσης ένα λιθαράκι για να συγκρίνουμε τα impressions με τα GRPs. Αλλά αυτό αργεί ακόμα…

 

 

Advertising · Online Marketing

formula · GRPs · impression impact

Agencies · Brand & Marketing Managers

Performance Team

Η ομάδα Performance της Socialab έχει σαν σκοπό να φέρει τα καλύτερα δυνατά hard KPIs σε κάθε καμπάνια: πωλήσεις, leads, εγγραφές και business objectives.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting