The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook: 1 δισ. χρήστες σε μία μέρα!

Vaggelis Papoutsis


Υπολογίζεται ότι περίπου ο μισός παγκόσμιος πληθυσμός των χρηστών του διαδικτύου -γύρω στα 3 δισεκατομμύρια- είναι πλέον χρήστες του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου, δηλαδή του Facebook.

Η πλατφόρμα του Facebook κατέρριψε άλλο ένα ρεκόρ, με ένα νέο αριθμό χρηστών. Πιο συγκεκριμένα, τη Δευτέρα 28 Αυγούστου 2015, το κοινωνικό αυτό δίκτυο φιλοξένησε πάνω από 1 δισ. χρήστες σε μία ημέρα.

facebook-logo

Παρά τις φήμες για ‘‘μετανάστευση’’ των χρηστών απο το Facebook και για φθίνουσα δημοτικότητα του μεγιστάνα των social media, οι αριθμοί συνεχίζουν να ανεβαίνουν, κατατάσσοντάς το στη θέση του βασιλιά σε όλα τα γκρουπ των κοινωνικών δικτύων. Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook θέλησε να τονίσει αυτή την επιτυχία, δημοσιεύοντας σε προσωπικό του blog:

«Τη Δευτέρα, 1 στους 7 ανθρώπους στη Γη χρησιμοποίησαν το Facebook, για να επικοινωνήσουν-συνομιλήσουν με τους φίλους τους και την οικογένεια τους.»

Tο σύνολο των χρηστών του διαδικτύου, φαίνεται να είναι περίπου τρία διασεκατομμύρια, πράγμα που σημαίνει ότι τη Δευτέρα το ένα τρίτο των ανθρώπων που ήταν συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο παρακολουθούσαν τα νέα των φίλων τους και των αγαπημένων τους σελίδων στο Facebook.

Ο Zuckerberg δήλωσε ότι αυτή η επιτυχία είναι ” μόνο η αρχή της σύνδεσης ολόκληρου του κόσμου”, υπογραμμίζοντας ότι το όνειρο του για το Facebook είναι να κυριαρχήσει όχι μόνο στο κοινωνικό προσκήνιο, αλλά και στο διαδίκτυο γενικότερα. Την ημέρα που σημειώθηκε αυτή η επιτυχία ο Zuckerberg δήλωσε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook:

«Μόλις περάσαμε ένα σημαντικό ορόσημο. Για πρώτη φορά , ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι χρησιμοποίησαν το Facebook σε μία μόνο ημέρα. Όταν μιλάμε για τα οικονομικά μας , χρησιμοποιούμε κατά μέσο όρο αριθμούς, αλλά αυτό είναι διαφορετικό. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που φτάσαμε σε αυτό το ορόσημο, και αυτή είναι μόνο η αρχή της σύνδεσης με ολόκληρο τον κόσμο. Είμαι τόσο περήφανος για την κοινότητά μας και για την πρόοδο που έχουμε κάνει. Η κοινότητά μας δίνει φωνή σε κάθε άτομο ξεχωριστά προκείμενου να προωθήσει την κατανόηση και την ένταξη όλων στις ευκαιρίες του σύγχρονου κόσμου μας.»

3d illustration of a facebook logo standing in front of an upright map of the world on a blue reflective surface

Τα αριθμητικά στοιχεία, για μία ακόμη φορά, υπογραμμίζουν τη σπουδαιότητα του Facebook στην επικοινωνιακή μας δραστηριότητα, καθώς και το συνεχώς αυξανόμενο ρόλο που αυτό παίζει στην καθημερινότητα των ανθρώπων.
Μπορεί πολλοί να είναι εκείνοι που δεν το εμπιστεύονται και δεν το χρησιμοποιούν, αλλά όπως είδαμε δεν είναι λίγοι αυτοί που το προτιμούν καθημερινά για την επικοινωνία και την ενημέρωσή τους. Άλλωστε σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα ένας στους επτά ανθρώπους μπαίνουν στο Facebook.

Επομένως, οι εταιρείες και οι επιχειρήσεις που θα αγνοήσουν το παραπάνω ποσοστό, θα αφήσουν αναξιοποίητο ένα μέσο προβολής και προώθησης που μπορεί να τους φανεί πραγματικά πολύ χρήσιμο.

Facebook · News · Social Media

Facebook · users

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Vaggelis Papoutsis

Ο Βαγγέλης είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης (Marketing) του Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, απ' όπου ξεκίνησε και η σχέση του με το Marketing. Το τελευταίο διάστημα ασχολείται με το Digital Marketing, ξεκινώντας την καριέρα του σαν Account Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting