The New Stuff - Suit digital marketing

Influencer Marketing is the new king

Mara Havaki


Έχουμε πει πολλές φορές πως για να αποκτήσει ένα brand το μέγιστο loyalty και engagement από το κοινό του, θα πρέπει το περιεχόμενο που χρησιμοποιεί στην στρατηγική της ψηφιακής προώθησής του να είναι ποιοτικό και να έχει ουσία για το χρήστη.

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχει ειπωθεί πως «content is the king». Παρόλα αυτά, πόσες φορές έχουμε δει ένα άρτιο περιεχόμενο να μην πετυχαίνει το στόχο του, καθαρά και μόνο έλλειψης awareness; Για να κερδίσει τις εντυπώσεις το content πρέπει πρώτα να μάθει ο κόσμος ότι υπάρχει.

Word-of-mouth-recommendations-e1387218069487

Ο παλαιότερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος προώθησης ενός προϊόντος ήταν το word of mouth. Πηγαίνοντας λοιπόν αυτή τη μέθοδο ένα βήμα παραπέρα σήμερα υπάρχει το λεγόμενο Influencer Marketing, το οποίο εστιάζει σε άτομα – κλειδιά τα οποία έχουν επιρροή στο target group μας.

Μελετώντας το wom έχει παρατηρηθεί πως ένας καταναλωτής προχωράει στην αγορά ενός προϊόντος/υπηρεσίας πολύ πιο εύκολα όταν του προτείνεται από κάποιο γνωστό του ή γενικότερα από κάποιον που εμπιστεύεται, το έχει δοκιμάσει και έχει δώσει καλές κριτικές.

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο λειτουργεί και το Influencer Marketing. Ο influencer, αποτελεί ένα πρόσωπο που έχει τη δύναμη να επηρεάσει την καταναλωτική συμπεριφορά άλλων ατόμων λόγω της σχέσης, θέσης, γνώσης ή εξουσίας που έχει. Έτσι, ο influencer είναι αυτός που ανοίγει πολλές φορές το δρόμο στο content για να ξεχωρίσει.

10394825_817652641606888_2426795285470579531_n

Το brand advocacy είναι μία τάση που θα πρέπει να αξιοποιηθεί σίγουρα μέσα στο νέο έτος προκειμένου να διατηρηθεί ή και να αυξηθεί το market share ενός brand μέσα στον σκληρό ανταγωνισμό που υπάρχει στην αγορά. Επομένως, είναι σημαντικό να αναγνωρισθούν οι σχετικοί με το προϊόν μας influencers και να δημιουργηθούν και να διατηρηθούν καλές σχέσεις μαζί τους.

Καθώς αναπτύσσουμε στρατηγικές multi-channel, σε owned, paid και earned media, οι influencers παίζουν κύριο ρόλο μιας κι αποτελούν μέρος των earned media που παρέχουν το πολυπόθητο brand awareness.

Το 2015 θα είναι η χρονιά που θα πρέπει να εστιάσουμε στην εξειδίκευση και στην εξατομίκευση, καθώς πλέον η εμπειρία που κερδίζει ο κάθε καταναλωτής είναι το άλφα και το ωμέγα για να εξασφαλισθεί το brand loyalty. Tη χρονιά που πέρασε βιώσαμε τη μετατόπιση της δύναμης της επιρροής από το ίδιο το brand στους content creators και στα communities που δημιουργούν αξία για το brand.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα Influencer Marketing αποτελούν οι ενέργειες που δημιουργήσαμε στη Socialab για το αγαπημένο σνακ Kinder Bueno και για τα προϊόντα για καλύτερη ποιότητα ζωής, Lanes.

Advertising · Online Marketing

influencer marketing · influencers

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting