The New Stuff - Suit digital marketing

Είναι η Facebook σελίδα του brand μου up-to-date;

Mara Havaki


Όπως όλοι μας γνωρίζουμε, πλέον τα brands που επιθυμούν να βρίσκονται πιο κοντά στο κοινό τους διατηρούν brand pages στα social media της επιλογής τους. Συνήθως, η πρώτη επιλογή κάθε brand είναι το Facebook μιας και αναμφισβήτητα αποτελεί το βασιλιά των κοινωνικών δικτύων, όταν κατά μέσο όρο έχει καθημερινά 1 δισ. ενεργούς χρήστες (όπως ανακοινώθηκε το Σεπτέμβριο, 2015).

mark-zuckerberg-app-users
Ωστόσο, δεν αρκεί ένα brand να δημιουργήσει μία σελίδα στο Facebook αν δεν έχει αποφασίσει πρώτα να επενδύσει σε αυτή. Κάνουμε λόγο για επένδυση γιατί χρειάζεται τόσο χρόνος όσο και τα απαραίτητα resources για να εκμεταλλευτεί κανείς στο έπακρο όλες τις δυνατότητες που παρέχει το Facebook στα business pages, ώστε να πετύχει τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα.

Αφού λοιπόν, ένα brand προχωρήσει στο στήσιμο της Facebook page του προτείνεται να πραγματοποιεί τους κατάλληλους ελέγχους προκειμένου να διασφαλίζει ότι η σελίδα του θα είναι πάντα up-to-date, ώστε να παρέχει στο κοινό του το content αυτό που θα τους κάνει engage με τη μάρκα.

  • Έλεγχος About box

Πρώτο σημαντικό βήμα για τη σωστή δημιουργία αλλά και διατήρηση μίας επαγγελματικής σελίδας στο Facebook είναι η οργάνωση σωστού κουτιού About που εμφανίζεται στα αριστερά κάτω από την εικόνα Profile. Το About box φέρει συνήθως ένα short description του brand ή το μήνυμα εκείνο που θα επιλεγεί για να καλωσορίσει τους χρήστες στη σελίδα. Το description αυτό πρέπει απαραίτητα να είναι πάντα up-to-date σε περίπτωση αλλαγών, ενώ ενδείκνυται να συνοδεύεται από το site της εταιρίας ή το τηλέφωνο και διεύθυνση αν πρόκειται για local business.

  • Προσθήκη Call-to-Action button

Σχεδιασμένο για να φέρει το σημαντικό στόχο μιας επιχείρησης στο προσκήνιο της παρουσίας της στο Facebook, ένα call-to-action button είναι ο σύνδεσμος με οποιονδήποτε προορισμό μέσα ή έξω από το Facebook, που ευθυγραμμίζεται με τους στόχους της επιχείρησης. Ουσιαστικά, το call-to-action button επιτρέπει να εμφανίζεται στη σελίδα μια συγκεκριμένη πρόσκληση για δράση (π.χ. Book Now, Contact Us, Use App, Play Game, Shop Now, Sign Up, Watch Video) δίπλα από το κουμπί Like. Αυτό οδηγεί τους επισκέπτες στο εταιρικό site ή στο mobile app και φροντίζει να κεντρίσει το ενδιαφέρον των χρηστών, ώστε όχι μόνο να κάνουν Like στη σελίδα αλλά και να αλληλεπιδράσουν με αυτή για να επιτευχθεί το επιθυμητό engagement.

Καταγραφή

  • Δυνατότητα Private Messaging στη σελίδα

Κάθε brand που διατηρεί Facebook σελίδα οφείλει να έχει στο νου του το private messaging ως ένα κορυφαίο εργαλείο reputation-management. Αρκεί να σκεφτεί κανείς τη διαχείριση των παραπόνων, των reviews και του feedback, ή έστω να το δει και ως ένα τρόπο επικοινωνίας των χρηστών με τη μάρκα. Κάθε επιχείρηση πρέπει να έχει ως βασική προτεραιότητά της την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, καθώς αυτό θα εξασφαλίσει και το μέγιστο user experience που επηρεάζει το customer loyalty. Επομένως, το να παρέχεται από τις σελίδες η δυνατότητα επικοινωνίας των χρηστών με τη μάρκα είναι μεγάλης σημασίας, όπως αντίστοιχα και η γρήγορη ανταπόκριση του brand σε κάθε inbox, για να νιώθουν οι χρήστες πως ακούγονται και πως η μάρκα ενδιαφέρεται για τη γνώμη τους.

  • Επιλογή Featured Video

Όπως έχουμε πει πολλές φορές, το video αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα trends του digital καθώς μπορεί να «αιχμαλωτίσει» το ενδιαφέρον των χρηστών μέσα σε μόνο λίγα δευτερόλεπτα, ενώ σύμφωνα με έρευνες το 60% των ανθρώπων προτιμούν να δουν ένα video παρά να διαβάσουν κείμενο. Έτσι, αποτελεί ένα από τα πιο χρήσιμα και αποτελεσματικά εργαλεία στα χέρια ενός marketer και advertiser. Γι’ αυτό το λόγο, κάθε brand page στο Facebook καλό θα είναι να περιέχει στο About box ένα Featured Video μιας και αυτό θα εμφανίζεται μέσα στο About πάνω πάνω στη σελίδα και θα είναι από τα πρώτα πράγματα που θα προσέξει ένας επισκέπτης. Ένα featured video μπορεί να είναι το εταιρικό showreel, η προώθηση ενός upcoming event ή ενός νέου προϊόντος.

Καταγραφή

  • Προγραμματισμός τακτικών Posts

Τέλος, κάθε brand που ανοίγει Facebook page θα πρέπει να την κρατάει πάντα ενημερωμένη με νέο περιεχόμενο, έτσι ώστε να κρατήσει το ενδιαφέρον των χρηστών, να τους ενημερώνει και να τους ψυχαγωγεί. Αν δεν γίνονται τακτικές αναρτήσεις ο επισκέπτης θα θεωρεί πως η σελίδα είναι παρατημένη και αυτό είναι κάτι που δε θα λειτουργήσει θετικά για ένα brand. Επομένως, είναι αναγκαία η τήρηση ενός calendar αναρτήσεων, αλλά και η δημιουργία κατάλληλου content. Όπως έχουμε ξαναπεί άλλωστε επανειλημμένως, “content is king”.

Είναι σημαντικό, λοιπόν, να κατανοήσουμε πως μία business page στο Facebook αποτελεί κι αυτή μέρος της εικόνας μιας επιχείρησης/brand. Γι’ αυτό  πρέπει να είμαστε σίγουροι πως η σελίδα αυτή είναι πάντα up-to-date, ακριβής, fan-friendly και πως περιέχει το κατάλληλο content.

Facebook · Online Marketing · Social Media

business pages · Facebook · Facebook Pages

Agencies · Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting