The New Stuff - Suit digital marketing

Το «φάουλ» της KLM στο Twitter

George Voudouris


Το mundial πλησιάζει στο τέλος του, και, μαζί με μοναδικές ποδοσφαιρικές συγκινήσεις, έφερε και ενδιαφέροντα περιστατικά στον κόσμο των social media. Ένα από αυτά ήταν και το tweet της KLM στην εθνική ομάδα του Μεξικού, μετά τη νίκη των Ολλανδών, το οποίο έγινε αμέσως viral προκαλώντας οργή στους Μεξικανούς. Η ολλανδική αεροπορική εταιρεία ανέβασε μια φωτογραφία με το σήμα των αναχωρήσεων, ένα εικονίδιο με σομπρέρο, πόντσο και μουστάκι, και το σχόλιο: Adios Amigos.

Μετά την άμεση κατακραυγή από εκατοντάδες χρήστες, η εταιρεία κατέβασε το tweet και απολογήθηκε για την «ατυχή» της ανάρτηση, όμως, ό,τι δημοσιεύεται στο ίντερνετ μένει πάντα εκεί, και δεν ήταν λίγοι εκείνοι που πρόλαβαν να απαθανατίσουν το tweet.

klm adios amigos

«Ήταν ένα αστειάκι. Σε καμία περίπτωση δεν θέλαμε να προσβάλλουμε τους Μεξικανούς. Η αντίδραση ήταν υπερβολική», δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας, προσπαθώντας να αντιστρέψει το κλίμα προς όφελος της KLM και να προβάλλει τον χιουμοριστικό χαρακτήρα της εταιρείας.

Περιστατικά όπως αυτό επιβεβαιώνουν πόσο προσεκτικοί πρέπει να είμαστε σε οποιαδήποτε ανάρτηση κάνουμε στα social media όταν αντιπροσωπεύουμε ένα μεγάλο brand. Η KLM ρίσκαρε ένα κομμάτι από την πελατειακή της πίτα, καθώς υπήρχαν πολυάριθμα σχόλια που ανέφεραν, ότι δεν θα την ξαναπροτιμήσουν στις αεροπορικές τους διαδρομές, ή που την χαρακτήριζαν ρατσιστική, βάζοντας σε κίνδυνο το image της εταιρείας.

Είναι πραγματικά δύσκολο, οι αναρτήσεις μας να έχουν μαζική απήχηση και χρειάζεται να υπάρχει ιδιαίτερη σκέψη σε ό,τι αφορά το ύφος που θα επιλέξουμε για να εκφράσουμε την ιδέα μας. Πολλές φορές, στην προσπάθεια να δώσουμε έναν πιο ανάλαφρο χαρακτήρα, κινδυνεύουμε να παρεξηγηθούμε.

Δεν λέει κανείς, ότι ένα μέσο όπως τα κοινωνικά δίκτυα επιβάλλεται να έχουν σοβαρό και απόμακρο χαρακτήρα, το αντίθετο θα έλεγα. Καλό είναι, όμως, να σκεφτόμαστε, όχι μόνο καινοτόμα και δημιουργικά, αλλά και με ιδιαίτερη μνεία στο προφίλ των αποδεκτών των μηνυμάτων μας.

Social Media · Twitter

klm · Twitter

George Voudouris

Ο Γιώργος είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με ειδίκευση στη Διαφήμιση και τις Δημόσιες Σχέσεις. Δραστηριοποιείται στο χώρο των social media και αγαπά το ραδιόφωνο και τη μουσική γενικότερα.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting