The New Stuff - Suit digital marketing

LinkedIn Seminar από τη Socialab

Mara Havaki


H Socialab τα τελευταία χρόνια πραγματοποιεί, τόσο ενδοεπιχειρησιακά όσο και ανοιχτά προς το κοινό, εκπαιδευτικά προγράμματα για το digital mearketing, τα οποία γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία καθώς η ανταπόκριση και το feedback των συμμετεχόντων είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά.

Έτσι, σε συνδυασμό με την ολοένα αυξανόμενη ζήτηση που έχει παρατηρηθεί για τη δημιουργία και διατήρηση μίας ολοκληρωμένης παρουσίας στα social media, γεννήθηκε η ιδέα για τη διοργάνωση ενός ολοκληρωμένου LinkedIn σεμιναρίου.

Socialab - LinkedIn

Διανύοντας τη χρυσή εποχή του digital, τα social media έχουν πλέον εδραιωθεί στη ζωή μας και νέα trends και πρακτικές έχουν κάνει την είσοδό τους. Μία από τις τάσεις που έχει παρατηρηθεί είναι πως η πλειοψηφία των στελεχών, πριν προβούν στην πρόσληψη ενός ενδιαφερομένου, συμβουλεύονται πρώτα όχι μόνο το έντυπο βιογραφικό του, αλλά και το ηλεκτρονικό. Εννοώντας, το LinkedIn προφίλ του!

Γι’ αυτό το λόγο, κρίνεται απαραίτητο τόσο οι επαγγελματίες όσο και οι νέοι να διατηρούν ένα σωστά δομημένο προφίλ στο LinkedIn, μιας και αυτό μπορεί να αποτελέσει το «ηλεκτρονικό» εισιτήριο για μία θέση στην αγορά.

Κύριος στόχος του LinkedIn Seminar από τη Socialab είναι να καλύψει τις ανάγκες όσων επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τo LinkedIn για να αναδείξουν την επαγγελματική τους ταυτότητα. Απευθύνεται σε επαγγελματίες και νέους, οι οποίοι επιθυμούν να μάθουν να διαχειρίζονται τις προκλήσεις που προσφέρει αυτή η πλατφόρμα και αναζητούν νέους τρόπους για να «χτίσουν» το επαγγελματικό τους προφίλ και φήμη.

Η ειδοποιός διαφορά του προγράμματος αυτού είναι η εκπαιδευτική μέθοδος που έχει αναπτυχθεί. Έμπειρα και καταξιωμένα στελέχη της αγοράς, με βαθιά γνώση στο αντικείμενο και έντονη δραστηριοποίηση στο χώρο, θα εκπαιδεύσουν τους συμμετέχοντες. Ενώ αξίζει να σημειωθεί πως τα επαγγελματικά προφίλ των εισηγητών βρίσκονται στα top 1% most viewed profiles του 2013 και του 2014. Η εκπαίδευση πραγματοποιείται μέσα από αναλυτικές παρουσιάσεις και παραδείγματα, όπως και από την ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευόμενων.  Η χρήση του LinkedIn αναλύεται τόσο σε προσωπικό επίπεδο, όσο και σε εταιρικό.

Το πρόγραμμα διαρκεί 8 ώρες και αποτελείται από 3 αλληλένδετες ενότητες οι οποίες καλύπτουν βασικές αρχές, εργαλεία και μεθόδους. Οι ενότητες είναι εξής:

  • Social Media Basics: Εισαγωγή στα Social Media
  • LinkedIn Elementary: Χρήση του LinkedIn ως χρήστης
  • LinkedIn Advanced: Χρήση του LinkedIn ως εταιρεία

Μέσα από το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση, όχι μόνο να δημιουργήσουν ένα ελκυστικό και ολοκληρωμένο προφίλ, αλλά και να αναπτύξουν την κατάλληλη στρατηγική για τη βέλτιστη χρήση του προς την επίτευξη των επαγγελματικών τους στόχων.

Για περισσότερες πληροφορίες και αιτήσεις συμμετοχής επισκεφθείτε το επίσημο site του LinkedIn Seminar

LinkedIn · News · Seminars

linkedin · LinkedIn Seminar · seminars

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting