The New Stuff - Suit digital marketing

Love your market trends, Love your client

Irini Georgi


Η bioten, η γνωστή μάρκα καλλυντικών ευρείας κατανάλωσης, αποτελεί σταθερή αξία στο πελατολόγιο της Socialab από το 2012. Μαζί φτιάξαμε τη σελίδα της στο Facebook και δημιουργούμε γι’ αυτήν περιεχόμενο καθημερινά, μέχρι που σήμερα αριθμεί πάνω από 74.000 ενεργούς fans. Μέσα σε 3 χρόνια παρουσίας στην πλατφόρμα, καταφέραμε να χτίσουμε ένα δυνατό community από χρήστριες που συμμετέχουν ενεργά στις συζητήσεις που ανοίγει το brand, και μάλιστα πέρυσι παραλάβαμε βραβείο ανταπόκρισης του κοινού (SMA) για ένα video που έτρεξε σαν μέρος Facebook activation.

Για το 2015, όπως συμβαίνει αναπόφευκτα με σχεδόν κάθε πελάτη, το brief μας ήταν να κάνουμε τη bioten αυτό που «στο χώρο» ονομάζουμε love brand. (Ναι, είναι ένας όρος όπως το ”viral”, υπάρχει η πεποίθηση ότι είναι κάτι που μπορείς να προγραμματίσεις).

11229308_834361423308814_3561340637618998903_n

Στο perception του κοινού, η bioten συνδυάζει την ποιότητα, τη φυσικότητα αλλά και την προσιτότητα, που αυτή τη στιγμή αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την ελληνική αγορά. Παράλληλα, το brand έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα: Είναι πιο προσιτό στο κοινό από τον ανταγωνισμό του, όχι μόνο τιμολογιακά, αλλά και σαν προφίλ μάρκας, δηλαδή συναισθηματικά.

Όταν πήγαμε λοιπόν να παρουσιάσουμε τη συνολική μας πρόταση για το 2015, δεν πήγαμε με πολλές ιδέες, όπως κάνουμε συνήθως, αλλά με μία: το Love Your Skin!

Έχοντας μεγάλη εμπειρία στην αγορά των καλλυντικών και έχοντας κάνει το homework μας, γνωρίζαμε ότι το μεγαλύτερο trend αυτή τη στιγμή στο χώρο της ομορφιάς, είναι η «ανεπεξέργαστη ομορφιά», στον αντίποδα του έντονου μακιγιάζ τύπου Kim Kardashian, στα φίλτρα του Instagram και φυσικά στο photoshop (αυτή τη μάστιγα).

Άπειρα άρθρα έχουν γραφτεί για τα μη-ρεαλιστικά πρότυπα γυναικείας ομορφιάς που προωθούνται από τα Μέσα, τα περιοδικά έχουν αρχίσει να δημοσιεύουν μη-ρετουσαρισμένα editorials, celebrities ανεβάζουν φωτογραφίες περήφανες για τις ατέλειές τους, υπερβολικά αδύνατα μοντέλα έχουν χάσει τη δουλειά τους, και ο αγώνας συνεχίζεται.

Η βιομηχανία της ομορφιάς δεν έχει μείνει ασυγκίνητη. Οι πρώτες καμπάνιες που προωθούν το ρεαλιστικό self-image και την αποδοχή της εμφάνισης της κάθε γυναίκας, έχουν στεφθεί με τεράστια επιτυχία, ενώ δειλά-δειλά και με μικρά βηματάκια ακολουθούν και brands που ανήκουν αμιγώς στο χώρο του beauty, όπου η ιδανική ομορφιά είναι υποχρέωση και η τελειότητα ιερή.

Εμείς γνωρίζαμε ότι έπρεπε να επενδύσουμε όχι τόσο σε προϊοντικά benefits αλλά στο συναίσθημα. Και η υπογραφή της bioten, που αποτελεί μάρκα περιποίησης της επιδερμίδας, είναι «ομορφιά εμπνευσμένη από τη φύση». Δηλαδή, τα στοιχεία μας ήταν τα εξής: ομορφιά, επιδερμίδα, φυσικότητα, συναίσθημα και αυτο-αποδοχή. Αυτό είναι το Love Your Skin.

Η ιδέα ήταν να δημιουργήσουμε το www.loveyourskin.gr, ένα microsite το οποίο θα αποτελεί ένα ψηφιακό “billboard” για τις καμπάνιες όλης της χρονιάς, υποστηρίζοντας όλα τα νέα λανσαρίσματα και προωθώντας μια νέα πλευρά της εικόνας του brand.

bioten

Τέρμα οι άψογες και εξιδανικευμένες εικόνες των γυναικών στις διαφημίσεις καλλυντικών, τέρμα οι υποσχέσεις που είναι πολύ καλές για να είναι αληθινές, τέρμα το άγχος του «δεν είμαι αρκετά καλή». Το Love Your Skin ενισχύει την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθηση, αυξάνοντας το feel good factor και συνεπώς το engagement του κοινού.

Η πρώτη καμπάνια, το Love Your Natural Skin, εξελίσσεται σε δύο φάσεις, από τις οποίες η πρώτη έχει ήδη ολοκληρωθεί. Η κατηγορία που αντιπροσωπεύεται είναι η νέα σειρά περιποίησης προσώπου Skinnergy, που απευθύνεται σε σχετικά νεαρό ηλικιακά κοινό. Στην πρώτη φάση, που κράτησε 10 ημέρες, η ενέργεια περιλάμβανε ένα ερωτηματολόγιο όπου οι χρήστριες καλούνταν να απαντήσουν «Ναι» ή «Όχι» στο αν θα τολμούσαν να κάνουν κάποιες δραστηριότητες χωρίς μακιγιάζ (όπως να βγουν για καφέ, ποτό, ραντεβού ή να πάνε στη δουλειά). Με σχεδόν 3.000 shares, συγκεντρώθηκαν πάνω από 5.000 απαντήσεις, οι οποίες καταγράφηκαν και παρουσιάζονται σε infographic στο microsite.

Στη δεύτερη φάση, που βρίσκεται στον αέρα αυτή τη στιγμή, έχουμε τη μεγάλη πρόκληση. Προσκαλούμε τις χρήστριες να τολμήσουν να ανεβάσουν μια selfie χωρίς μακιγιάζ και να προκαλέσουν μια φίλη τους να κάνει το ίδιο. Παράλληλα, τους δίνουμε τη δυνατότητα να την ανεβάσουν όχι μόνο στο microsite αλλά και σε άλλα social media, «τραβώντας» feed από Facebook, Instagram και Twitter, με το hashtag #biotennaturalskin.

Θα ακολουθήσουν καμπάνιες για όλο το 2015 που θα αφορούν σε όλο το φάσμα του product offering του brand, προωθώντας τα νέα λανσαρίσματα αλλά και το νέο όραμα: Μόνο αγάπη! Stay tuned! 🙂

Advertising · Case Studies · Greek Case Studies · Online Marketing · Opinion

case study

Beauty/ Cosmetics

Irini Georgi

Η Ειρήνη ξεκίνησε να δημιουργεί περιεχόμενο για μια εταιρία business software solutions στην Αγγλία το 2001, χωρίς να έχει ιδέα τι κάνει, αλλά ξέροντας ότι ξέρει να γράφει. Την επόμενη δεκαετία την πέρασε σε διαφημιστικές εταιρίες κατεβάζοντας ιδέες και κάνοντας κάτι που το λένε Δημιουργικό. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με το Digital, όπου (προσπαθεί να) κάνει αστεία και χαριτωμένα πράγματα, και γράφει όπου βρει. Κάπως έτσι τη βρήκε η socialab. Βρες την κι εσύ.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting