The New Stuff - Suit digital marketing

Neuromarketing: Νέα προοπτική στα social media

Ada Vouloumanou


Καθημερινά όλοι μας γινόμαστε αποδέκτες αναρίθμητων τακτικών digital marketing (digital storytelling, email campaigns, mobile marketing, social media campaigns με στόχο τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών), τις οποίες χρησιμοποιούν οι εταιρίες σε μια προσπάθεια να κατανοήσουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Αυτό συμβαίνει προκειμένου να αδράξουν καινούργιες ευκαιρίες, αλλά κυρίως για να παρέχουν περισσότερο προσωποποιημένες υπηρεσίες ώστε να αυξηθεί το brand loyalty.

Πέραν όμως από αυτές τις τακτικές, ευκαιρίες βρίσκονται και στη γνώση που μπορούμε να αποκομίσουμε για τον «κρυφό» τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο εγκέφαλός μας!neruomarketing2 Αποδεδειγμένα όλοι οι άνθρωποι αγαπάμε τις εικόνες και πολύ περισσότερο αυτές που εμπεριέχουν κίνηση. Μάλιστα, δεν είναι τυχαίο που έρευνες δείχνουν ότι το 64% των ανθρώπων είναι οπτικοί τύποι και έτσι εξηγείται που υπάρχει προτίμηση για το visual content!

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;

Σύμφωνα με την επιστήμη του Neuroscience Marketing (ή αλλιώ Neuromarketing), τα οπτικά ερεθίσματα ενεργοποιούν τους νευρώνες αντικατοπτρισμού. Οι νευρώνες αυτοί, με τη σειρά τους πυροδοτούν τα μέρη του εγκεφάλου μας, τα οποία υποσυνείδητα μας πείθουν πως αυτό που βλέπουμε είναι αυθεντικό. Με έναν τρόπο, μας οδηγούν σε συναισθήματα τα οποία διαμορφώνουν την ψυχολογία, τη σκέψη μας και τέλος τη λήψη αποφάσεων. Θα μπορούσαμε επομένως να πούμε πως τα οπτικά ερεθίσματα, μας οδηγούν σε συναισθήματα και διαδικασίες σκέψης που μας αναγκάζουν κατά κάποιον τρόπο να ενεργούμε παρορμητικά!

Μάλιστα, μελέτες πάνω στο Neuromarketing έχουν αποδείξει πως ο τρόπος με τον οποίο ο εγκέφαλός μας ανταποκρίνεται σε αισθητηριακά ερεθίσματα marketing, συνδέεται με την καταναλωτική μας συμπεριφορά. Με αυτήν την πρόσβαση στις αντιδράσεις του εγκεφάλου μας, μέσω ηλεκτροκαρδιογραφήματος, οι ερευνητές είναι σε θέση να κατανοούν τα συναισθήματα που νιώθει ο καταναλωτής κατά τη διάρκεια της αγοραστικής διαδικασίας, καθώς και τα συναισθήματα που τον οδήγησαν στην αγορά.

Ουσιαστικά, με έναν τρόπο γνωρίζουμε τι είναι αυτό που παρακινεί τους καταναλωτές να αγοράσουν!

Τι είναι αυτό τελικά;

neuromarketing-y-seo

Δεν είναι άλλο από το υποσυνείδητό μας, το οποίο κατά μία έννοια σκέπτεται «οπτικά», ελέγχει τη συμπεριφορά μας και μας βοηθά να αναβιώσουμε αναμνήσεις από προηγούμενες αισθητηριακές διεγέρσεις. Επίσης, το υποσυνείδητο μετατρέπει τα οπτικά ερεθίσματα σε αυθόρμητες αγοραστικές συμπεριφορές.

Από τα παραπάνω λοιπόν, γίνεται σαφές πως το Neuromarketing ρίχνει φως σε πολλές σκοτεινές πτυχές της δραστηριότητας των χρηστών στα social media! Το κλειδί όμως της επιτυχίας για τη social media παρουσία των brands, βρίσκεται στη χρήση των οπτικών εκείνων μέσων (photos, branded animated videos, info-graphics), τα οποία είναι αυθεντικά και θα οδηγήσουν τους χρήστες σε αγορά!

 

Future · How To · Social Media

insights · marketing · neuromarketing · purchase · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers

Ada Vouloumanou

Η Άντα έχει σπουδάσει Μάρκετινγκ και Επικοινωνία. Ολοκληρώνοντας το μεταπτυχιακό της σε Digital Communication & Social media, δραστηριοποιείται στο χώρο του Digital Marketing.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting