The New Stuff - Suit digital marketing

Όχι πια αυτόματα promoted Facebook posts

Marianna Stathopoulou


Νέα ανακοίνωση του Facebook, προ λίγων ημερών, δείχνει πως δεν ισχύει πια το Automatically Promoting για τα Post των Facebook Pages. Ο λόγος; Το Facebook θέλει να αυξήσει την ποιότητα του  content στο newsfeed των χρηστών. Συγκεκριμένα το μήνυμά του ήταν το εξής: «Για να επιβεβαιώσουμε ότι προωθείτε μόνο το πιο σημαντικό σας περιεχόμενο, δεν προμοτάρουμε πλέον αυτόματα τα νέα posts των σελίδων».

 

 

proothisi-anartiseon-sto-facebook-epi-pliromi

 

 

Απ’ ό,τι φαίνεται λοιπόν, αυτό το feature που προσέθεσε πριν ένα περίπου χρόνο το Facebook, προκειμένου να αυξάνονται γρήγορα τα likes και κατ΄επέκταση το engagement των σελίδων του,  οδήγησε σε βομβαρδισμό του newsfeed των χρηστών με πιθανόν αδιάφορο και κουραστικό περιεχόμενο. Στα πλαίσια των αλλαγών που έχουν γίνει τους τελευταίους μήνες στον αλγόριθμό του, επιλέγει να το αφαιρέσει, αλλάζοντας τα δεδομένα για τους marketers.

Άλλωστε, ο χώρος του digital απαιτεί συχνή αναπροσαρμογή και αναμονή για τις επόμενες αλλαγές…

Social Media

Marianna Stathopoulou

Η Μαριάννα είναι απόφοιτη του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και είναι φανατική των social media και της τεχνολογίας. Αυτή τη περίοδο, δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting