The New Stuff - Suit digital marketing

Notify: Nέο News App από το Facebook

Mara Havaki


Το Facebook προχωράει συνεχώς, όπως βλέπουμε, σε νέες καινοτομίες έτσι ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες όλων των χρηστών του και να είναι παρόν σε ό,τι μπορεί να κάνει ο καθένας στο smartphone του.

Βασισμένο σε αυτή τη λογική αποφάσισε να δημιουργήσει το Messenger App, ώστε να διευκολύνει την επικοινωνία (texting και video-calling) των χρηστών από το κινητό και να λανσάρει τα Instant Articles προκειμένου να εισχωρήσει και στο mobile web. Έτσι, τώρα σειρά είχε ο κόσμος των ειδήσεων και της πληροφόρησης. Γι’ αυτό το λόγο την προηγούμενη εβδομάδα ανακοίνωσε το Facebook τον ερχομό του νέου του News App, Notify.

facebook-notify-970-80

Αναλυτικότερα, πρόκειται για ένα App το οποίο θα ειδοποιεί τους χρήστες του για τις τελευταίες ειδήσεις από τα media, όπως CNN, Fortune, Cosmopolitan κ.ά.. Οι ειδοποιήσεις που θα λαμβάνει κάθε χρήστης δε θα είναι άλλες από τα γνωστά σε όλους μας notifications και δε θα διαφέρουν κατά πολύ με τα notifications που στέλνουν ήδη τα Apps των ίδιων των media. Σε αυτό το σημείο, αξίζει να αναφέρουμε πως στο Notify οι ειδοποιήσεις αυτές θα είναι συνδεδεμένες με τα Facebook profiles των χρηστών και έτσι οι προτιμήσεις τους θα καταγράφονται. Με αυτό τον τρόπο, η πλατφόρμα θα συλλέγει ακόμα περισσότερα data για τα ενδιαφέροντα των χρηστών σχετικά με την ενημέρωσή τους.

11-facebook-notify.w529.h352

Το ίδιο το Facebook δήλωσε πως θέλει να προσφέρει στους χρήστες ένα σταθμό, από τον οποίο θα λαμβάνουν ενημερώσεις από όλες τις ειδησεογραφικές πηγές που επιθυμούν κατευθείαν στην επιφάνεια κλειδώματος. Οι ειδοποιήσεις αυτές επιμελούνται και προέρχονται από τα sources (“πηγές”= έτσι ονομάζει το Notify τα συνεργαζόμενα media του). Βασικός στόχος, τόσο του Facebook όσο και των συνεργατών του είναι να δημιουργήσουν μία πλατφόρμα, η οποία θα ενώνει το χρήστη με την πληροφορία που τον ενδιαφέρει περισσότερο.

Ωστόσο, δε θα ήταν περίεργο να αναρωτηθεί κανείς γιατί τα media να συνεργαστούν με το Facebook κινδυνεύοντας να χάσουν installs των δικών τους apps. Η απάντηση είναι απλή και την έδωσε ο Callie Schweitzer, editorial director of audience strategy των Times, “Οι αναγνώστες μας βρίσκονται στο Facebook, και γνωρίζουμε πως οποιαδήποτε στιγμή το Facebook λανσάρει ένα νέο προϊόν, εκείνοι πάντα θα ενδιαφέρονται γι’ αυτό. Είναι επίσης μια μεγάλη ευκαιρία για προσέγγιση νέων αναγνωστών. Για μας η αληθινή ευκαιρία με το Notify είναι ότι δεν «κανιβαλίζει» το υπάρχον κοινό του δικού μας app, ακριβώς γιατί μας επιτρέπει να φτάσουμε τόσους πολλούς νέους αναγνώστες.”

Προς το παρόν το νέο App είναι διαθέσιμο μόνο για iPhone και iPad στις Η.Π.Α, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του Facebook.

Facebook · News · Social Media

Facebook · News · news app

Agencies · Brand & Marketing Managers

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting