Offline Διαφήμιση για Online Απόδοση
Παρακολουθώ κάποιες διαφημίσεις που βγάζουν αρκετά brands στα παραδοσιακά μέσα: τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα.
Κάποιες εξ αυτών έχουν ως κεντρικό μήνυμα το “Μπες στη σελίδα μας στο facebook” και αναρωτιέμαι γιατί καποιο brand να επενδύσει σε ακριβά μέσα για να διαφημίσει κάποιο άλλο μέσο στο οποίο η πλειοψηφία των καταναλωτών δεν έχει μπροστά του εκείνη τη στιγμή.
Τους έχουν τρομάξει για το ότι η online διαφήμιση δεν είναι αποδοτική; (Ψέμα)
Τους έχουν πείσει ότι για να γίνει σωστά πρέπει να πληρώσουν μισό ευρώ το κάθε κλικ; (Ψέμα)
Έχουν την αίσθηση ότι ένα μεγάλο offline μέσα είναι και μεγάλο online; (Λάθος)
Τι φταίει άραγε;