The New Stuff - Suit digital marketing

Σεμινάριο Digital Marketing στη Θεσσαλονίκη και για hotel marketers!

Mara Havaki


Το ALBA Graduate Business School, σε συνεργασία με τη Socialab, διοργανώνουν το Professional Diploma in Digital Marketing και στη Θεσσαλονίκη με extra ενότητες για hotel marketers. Το έναυσμα για αυτή την κίνηση δόθηκε από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση που παρατηρήθηκε από επαγγελματίες της Βορείου Ελλάδος.

To σεμινάριο παρουσιάζεται εμπλουτισμένο σε σχέση με το αντίστοιχο στο οποίο έχουν εκπαιδευθεί πάνω από 250 άτομα, καθώς περιλαμβάνει δύο νέες ενότητες αποκλειστικά για hotel marketers.

Οι ενότητες αυτές θα αποτελούνται από δύο δίωρα μαθήματα, “Traveller’s Online Journey” και “Hoteliers in Action”, που θα ενημερώνουν τους hotel marketers για την εφαρμογή του digital marketing στον κλάδο τους.

Το πρόγραμμα απευθύνεται ουσιαστικά σε στελέχη επιχειρήσεων και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται όχι μόνο στο χώρο του marketing, αλλά και στο χώρο του τουρισμού. Η νέα αυτή κατεύθυνση του course δημιουργήθηκε ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, καθώς η πόλη αποτελεί έναν από τους πρώτους τουριστικούς προορισμούς και παρουσιάζει έντονη δραστηριότητα στις τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις.

SOCIAL-MEDIA-MARKETING-HOTELES-HOTETEC-REDES-SOCIALES

Οι ραγδαίες αλλαγές και εξελίξεις του ψηφιακού μάρκετινγκ καθιστούν απαραίτητη τη συνεχή ενημέρωση και εκπαίδευση των στελεχών πάνω στις νέες τάσεις. Μετά την ολοκλήρωση πέντε επιτυχημένων κύκλων και δύο συνεχόμενων double sold out, το course θα διεξαχθεί για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη. Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες που επιθυμούν να εξοικειωθούν με τα νέα δεδομένα και τις προκλήσεις της αγοράς, καθώς και να μάθουν να σχεδιάζουν αποτελεσματικές στρατηγικές στα Ψηφιακά Μέσα.

Στο Professional Diploma in Digital Marketing έχουν συμμετάσχει μέχρι σήμερα πάνω από 150 στελέχη της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων στελεχών από το τμήμα Marketing εταιριών όπως: Vodafone, Εθνική Τράπεζα, Alpha Bank, Pharmaserve – Lilly, Havas Media, Colgate – Palmolive, Praktiker, GAP Pharmaceuticals, Golden Deals, Citibank, MSD, TGI Friday’s, Roche Media – Saturn Hellas, Lambrakis Press, Lexmark, Piaggio, KPMG, PepsiCo, Samsung, InternetQ, FSDirect, Imperial Tobacco κ.ά.

Η ύλη του Professional Diploma in Digital Marketing φέρει την πιστοποίηση του Syllabus Advisory Council. Το course διαρκεί 22 ώρες για marketers και 28 ώρες για hotel marketers. Η βασική δομή του είναι η εξής:

  • Introduction to Digital Marketing
  • Strategy & Planning
  • Mobile Marketing
  • Email Marketing
  • Analytics
  • Digital Display Marketing
  • Social Media Marketing
  • Traveller’s Online Journey
  • Search Engine Marketing (PPC)
  • Search Engine Optimization (SEO)
  • Hoteliers in Action

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε εδώ.

Social Media

digital marketing · education · pddm · thessaloniki

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Education

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting