The New Stuff - Suit digital marketing

Το Pinterest και οι μικρές επιχειρήσεις

Dora Ekaterini


Αδιαμφισβήτητα πλέον το Pinterest έχει εξελιχθεί σε ένα εξαιρετικό εργαλείο για τις μικρές επιχειρήσεις προκειμένου να προβάλουν και να προωθήσουν τα brands τους. Η εκάστοτε επιχείρηση μπορεί να φτιάξει μία σελίδα στο συγκεκριμένο social media, μέσω της οποίας θα προωθεί με διάφορους τρόπους αυτό που πρεσβεύει, καταφέρνοντας έτσι να κερδίσει ολοένα και μεγαλύτερο και πιο πιστό κοινό.

wp_post_pinterest

Ας δούμε όμως μερικά best practises από ξένα brands:

Η εταιρία ModCloth, ένα brand με γυναικεία ρούχα, χρησιμοποιεί έξυπνα το Pinterest προβάλλοντας διαφορετικά στυλ με ρούχα του ίδιου του brand σε boards του εν λόγω socail media. H συνεργασία με τους bloggers είναι δεδομένη, όπως επίσης οι συμβουλές make-up, οι συνταγές, τα Do It Yourself (DIY) sections και όλα όσα τραβούν το ενδιαφέρον του κοινού. Αυτό που ουσιαστικά θεωρείται επιτυχία της συγκεκριμένης εταιρίας είναι η ανταπόκριση στις ανάγκες του κοινού αλλά και η διαδραστικότητα από πλευράς του brand.

Παρόμοιες πρακτικές ακολουθεί και το Etsy, το οποίο παρουσιάζεται ως “η πιο ζωντανή χειροποίητη αγορά του κόσμου”. Το Etsy, δημιουργεί πιστό κοινό με το πολύχρωμο και eye catching περιεχόμενό του. Τα boards του σφύζουν από συνταγές, DIY projects, ιδέες για δώρα καθώς και ιδέες για τη διακόσμηση του σπιτιού. Το κάτι παραπάνω που κάνει το συγκεκριμένο brand, είναι το guest pinning, η συμμετοχή δηλαδή στο Pinterest προφίλ του και κάποιων guests. Οι «καλεσμένοι» αυτοί έχουν ναι μεν διαφορετικό αλλά εξίσου ενδιαφέρον και μοναδικό περιεχόμενο, παρέχοντας στο brand extra κοινό και μεγάλη απήχηση χωρίς μεγάλο κόστος.

To Jetsetter, μια κοινότητα που αφορά όσους ταξιδεύουν και παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται κάθε traveller που σέβεται τον εαυτό του, κερδίζει ολοένα έδαφος στο Pinterest. Αυτό το πετυχαίνει παρέχοντας στους φανατικούς του brand εικόνες από πανέμορφες τοποθεσίες, ταξιδιωτικά tips και πληροφορίες από celebrities ταξιδιώτες ανά τον κόσμο. Με αυτό τον τρόπο καλύπτει άριστα τις ανάγκες των followers του, κερδίζοντας έτσι την εμπιστοσύνη τους.

Κλείνοντας, να τονίσουμε ότι το pinning δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται. Κάθε brand, είτε μικρό είτε μεγάλο, οφείλει να έχει συνέπεια και συνέχεια στις αναρτήσεις του. Ωστόσο, όταν ένα brand εστιάζει στις ανάγκες του target group του και προσπαθεί να τις καλύψει, τότε σίγουρα έχει μεγάλες πιθανότητες να κερδίσει έδαφος σε όποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και αν στραφεί.

 

Advertising · Case Studies · Pinterest · Social Media

digital marketing · marketing · pinterest · small businesses · Social Media · strategy

Agencies · Small Businesses

Dora Ekaterini

Η Δώρα δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing. Oλοκληρώνοντας τις σπουδές της πάνω στο Μάρκετινγκ και τις Πολιτικές Επιστήμες, την κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ με μεγάλη διαφορά. Παράλληλα, δηλώνει blogger καθώς στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το προσωπικό της food blog.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting