The New Stuff - Suit digital marketing

Programmatic Buying: Το επόμενο βήμα στην digital διαφήμιση

John Kavvadias


Ένα από τα βασικά προτερήματα της τεχνολογίας είναι η εξοικονόμηση χρόνου. Tο programmatic buying έχει μπει για τα καλά στον τομέα του online advertising, αλλάζοντας τα δεδομένα στην αγορά διαφημιστικού υλικού.

Πρόκειται για την αυτοματοποιημένη διαδικασία συναλλαγών στην ψηφιακή διαφήμιση, η οποία επιτρέπει στους advertisers να έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση σε third party δεδομένα-behavioral data για τη δημιουργία αποτελεσματικών και πιο στοχευμένων διαφημίσεων, γρηγορότερα και ευκολότερα, σε αντίθεση με το παραδοσιακό media plan.

Επίσης, η μέθοδος του programmatic buying είναι cost effective καθώς οι brand marketers έχουν τη δυνατότητα να ορίσουν το ποσό το οποίο θέλουν να καταθέσουν, τo κοινό το οποίο θέλουν να στοχεύσουν αλλά και το πόσο viral θα γίνει η διαφήμιση. Σημαντικό ρόλο έχουν παίξει στο programmatic buying οι mobile πλατφόρμες. Βάσει στατιστικών οι αγορές για mobile ads αποτελούν το 30% των programmatic υπηρεσιών και το 40% στο inventory των εκδοτών.

programmatic (2)
Οι programmatic αγορές χωρίζονται σε 2 κατηγορίες:

Real Time-Bidding (RTB): αναφέρεται στη δημοπρασία ad impressions σε αληθινό χρόνο από τους εκδότες στους υποψήφιους ενδιαφερόμενους advertisers. Η διαδικασία ξεκινάει όταν κάποιοι χρήστες επισκεφτεί ένα website. Την ίδια στιγμή, ο ad server καταγράφει τα στοιχεία των χρηστών λαμβάνοντας και αξιολογόντας τις προσφορές τους.  Τα ad impressions κατοχυρώνοται στο χρήστη που υπέβαλε τη μεγαλύτερη προσφορά βάσει της ελάχιστης τιμής που όρισε ο εκδότης. Οι δημοπρασίες γίνονται μέσω του Ad Exchange.

Το Real Time-Bidding είναι μια από τις σημαντικότερες υπηρεσίες στον τομέα του digital advertising, καθώς η διαφημιστική δαπάνη για mobile πλατφόρμες έχουν διπλασιαστεί από την περασμένη χρονιά σε Ασία, Αμερική και Ευρώπη έναντι αυτών για desktop PC.

Καταγραφή

Programmatic Direct: είναι η αυτοματοποιημένη αγορά διαφημιστικού υλικού.  Σε αντίθεση με το Real Time Bidding δεν εφαρμόζεται η διαδικασία της δημοπρασίας.

Παρότι έχουν γίνει αρκετές αναφορές για το programmatic buying για χαμηλή ποιότητα διαφημιστικού υλικού, δείχνει να αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στον τομέα της ψηφιακής διαφήμισης. Όσο η τεχνολογία εξελίσεται ο στόχος των marketers παραμένει ίδιος: deliver the right message to the right person at the right time. Το programmatic buying παρέχει αυτήν τη δυνατότητα, με στόχο τη βελτιστοποίηση διαφημιστικών δαπανών που θα οδηγήσει στην εφαρμογή ποιοτικότερων διαφημιστικών καμπανιών και την καλύτερη διαχείριση των inventories από τους publishers-web owners.

Advertising · Online Marketing

programmatic · programmatic buying

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · e-Shops

Communications · Media · Technology

John Kavvadias

Ο Γιάννης Καββαδίας σπούδασε Marketing στην Αγγλία, όπου έχει λάβει τον τίτλο του Master of Science. Έχει αποκτήσει επαγγελματική εμπειρία σε Αθήνα και το Λονδίνο σε εταιρείες FMCG. Άρχισε την ενασχόληση του με το ψηφιακό μάρκετινγκ, στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting