The New Stuff - Suit digital marketing

Προώθησε το event σου μέσω social media

Akis Koronakis


Μία από τις βασικές λειτουργίες του marketing είναι και η προώθηση εκδηλώσεων, party, διοργανώσεων, δηλαδή γενικότερα το event marketing.

Αυτή η πτυχή του marketing χρίζει μεγάλης σημασίας, μιας και κάθε event αποτελεί ουσιαστικά μία εμπειρία για τον καλεσμένο/καταναλωτή. Όπως έχουμε πει πολλές φορές, οι εμπειρίες που προσφέρουμε στο κοινό μας είναι το άλφα και το ωμέγα, αφού μία ευχάριστη και διαφορετική εμπειρία είναι το κλειδί για να «μείνει» στον εκάστοτε καταναλωτή το όνομα ενός brand και να συνδεθεί με ένα θετικό feeling.  Σε αυτό έχουν αρχίσει να συμβάλουν σημαντικά τα social media.

Eventshutterstock_240889450-2

Αναρωτιέστε πώς να χρησιμοποιήσετε τα social media για την προώθηση των events σας;

Παρακάτω θα βρείτε δημιουργικούς τρόπους για να αυξήσετε την ευαισθητοποίηση, το engagement και τις πωλήσεις για το event σας.

Δημιουργία Facebook Event Page

Μια Facebook Event Page είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ενθαρρύνετε το networking πριν από την εκδήλωση, αλλά και να προσκαλέσετε με γρήγορο τρόπο έναν μεγάλο κοινό. Ακόμη, σας δίνει την ευκαιρία να ενημερώνετε το κοινό αυτό με posts για οποιαδήποτε ανακοίνωση σχετικά με το event, αλλά και για οποιαδήποτε αλλαγή προκύψει. Η σελίδα αυτή διευκολύνει επίσης την ανταλλαγή σχολίων, κριτικών και φωτογραφιών από τους συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.

Χρήση Facebook Ads

Με τα Facebook Ads σας δίνετε η δυνατότητα να δημιουργήσετε Facebook διαφημίσεις που θα εμφανιστούν στο κοινό που εσείς θα επιλέξετε μέσω του Facebook custom audiences. Αυτό επιτρέπει να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας ακόμη και σε ανθρώπους που έχουν ήδη επισκεφθεί την ιστοσελίδα του event σας, το λεγόμενο remarketing ή αλλιώς και retargeting.

Το remarketing είναι μια πολύ αποτελεσματική στρατηγική, επειδή οι άνθρωποι αγοράζουν σπάνια με τη πρώτη φορά που ακούνε για κάποιο event, ίσως θέλουν να δουν μια προσφορά ή ότι έχει μεγάλη απήχηση και η διαθεσιμότητα εισιτηρίων περιορίζεται. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για ένα ακριβό εισιτήριο.

Ωστόσο όταν διαφημίζετε σε προηγούμενους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας, σιγουρευτείτε ότι έχετε αποκλείσει τους χρήστες του Facebook που έχουν ήδη αγοράσει ένα εισιτήριο. Αυτό μπορεί εύκολα να επιτευχθεί με τη δημιουργία custom audience, δηλαδή στόχευση κοινού από την ίδια σελίδα που χρησιμοποιήσατε για να παρακολουθείτε το track conversions.

Χρήση ενός Facebook Call-to-Action

Προκειμένου να δημιουργηθεί μεγαλύτερο traffic στην Registration Page είναι απαραίτητο να δώσετε στο κοινό σας ένα call-to-action. Στη Facebook σελίδα που διατηρείτε καλό θα ήταν να έχετε ενημερωμένη cover photo για να προβάλετε τo event σας.  Ακόμη, μην ξεχάσετε να προσθέσετε και ένα κουμπί call-to-action (CTA) που θα στέλνει απευθείας το κοινό στο site του event σας.

Δημιουργία ενός Highlight Video

Αν έχετε κάνει προηγούμενα events θα ήταν ιδανικό να δημιουργήσετε ένα video από τις προηγούμενες εκδηλώσεις. Το video παρέχει μια μοναδική ευκαιρία να μεταδώσετε την ενέργεια και τον ενθουσιασμό ενός live event και προσελκύει μεγαλύτερο engagement, καθώς μπορείτε να το μοιράζεστε με τους φίλους σας.

Επίσης, το video θα πρέπει να μεταφέρει την αξία της εκδήλωσης σας σε υποψήφιους συμμετέχοντες. Θα μπορούσε να αναρτηθεί στο Youtube, στη Facebook page του event σας για να το δει το κοινό σας, στην ιστοσελίδα σας, στη σελίδα εκδήλωσης, στο ενημερωτικό δελτίο σας, σε άρθρα, σε θυγατρικές και σε όλα τα social media που έχετε.

Χρήση φωτογραφιών, σχολίων και reviews

Αν από προηγούμενες διοργανώσεις έχετε καλά σχόλια από συμμετέχοντες ή ομιλητές μην τα αφήσετε να πάνε χαμένα. Δημιουργήστε απλές γραφικές εικόνες με αυτά τα αποσπάσματα και τα σχόλια και μοιραστείτε τα. Εκτός από τα social media θα μπορούσατε να τα ενσωματώσετε και στο email marketing σας, σε κοινωνικές πλατφόρμες ή στο blog σας. Τα σχόλια και οι κριτικές θεωρούνται αξιόπιστες πηγές και οι χρήστες νιώθουν πιο ασφαλείς διαβάζοντάς τες.

Εάν έχετε φωτογραφίες από προηγούμενο event, χρησιμοποιήστε τις διασκεδαστικές που τραβήξατε. Αναγνωρίστε τα άτομα στην εικόνα και φροντίστε να τα «tagάρετε» αν μπορείτε. Αυτό δίνει στους ανθρώπους την ευκαιρία να διατυπώσουν τις παρατηρήσεις τους και να μιλήσουν για τα πράγματα που έμαθαν ή να πουν πόσο ανυπομονούν να παρακολουθήσουν ξανά κάποια εκδήλωση σας.

Χρήση Hashtag

Ένα hot trend τον τελευταίο καιρό είναι τα hashtags. Έτσι, με τη χρήση ενός έξυπνου hashtag πριν από τις ημερομηνίες των εκδηλώσεων σε όλα τα social media θα προσελκύσετε το ενδιαφέρον του κοινού και αυξήσετε το virality. Κάθε post που δημιουργείτε στα sm θα πρέπει να περιέχει αυτό το hashtag, έτσι ώστε να εντυπωθεί στους χρήστες και να το χρησιμοποιήσουν κι εκείνοι με τη σειρά τους στα shares τους ή και κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης.

Χρήση posts για την ανακοίνωση Event Speakers/Influencers/Performers

Ένα ακόμα σημαντικό βήμα για τη σωστή προώθηση είναι η χρήση posts στα social media για την ανακοίνωση των ομιλητών του event, influencers και performers.  Αφενός, θα βοηθήσει στην προσέλκυση του κοινού γιατί οι ομάδες αυτές σίγουρα θα έχουν κάποιους followers. Αφετέρου, οι ίδιοι οι Event Speakers, Influencers και Performers θα μοιραστούν τα posts  με τη σειρά τους στα δικά τους social channels και έτσι θα αυξηθεί και το awareness.

Χρήση φωτογραφιών πίσω από τα παρασκήνια

Οι φωτογραφίες πίσω από τα παρασκήνια και τα βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε buzz και να αυξήσετε το engagement. Χτίζετε με αυτόν τον τρόπο μια πιο συναισθηματική σύνδεση με το event και το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Αυτή η αίσθηση του τι γίνετε εκ των έσω έχει πολύ θετικά αποτελέσματα, αφού δημιουργεί μία πιο προσωπική σχέση με τους ενδιαφερόμενους.

Αυτά ήταν λοιπόν κάποια βασικά tips τα οποία μπορούν να συνεισφέρουν στον κατάλληλο σχεδιασμό και στη σωστή προώθηση ενός event, προκειμένου να είναι επιτυχές και δημοφιλές. Συμβάλουν, όπως είπαμε και παραπάνω, στη δημιουργία μίας αξέχαστης εμπειρίας ώστε να μείνει αναλλοίωτη στο κοινό και να επιτευχθεί το χτίσιμο μίας loyal σχέσης.

Advertising · How To · Social Media

event · Social Media

Akis Koronakis

Έχοντας τελειώσει καθηγητής στο ΕΚΠΑ και έχοντας πειραματιστεί σε διάφορες δουλειές, συνεχίζει να αναζητά τι πραγματικά θα ήθελε να κάνει στη ζωή του. Σήμερα δραστηριοποιείται στο χώρο του Digital Marketing και παράλληλα σκέφτεται για master στον τομέα αυτόν που μάλλον φαίνεται να τον κερδίζει.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting