Remarketing: Tips για να αυξήσετε το revenue σας
Όπως έχουμε αναφέρει ξανά, remarketing είναι η στρατηγική που χρησιμοποιούν πολλές εταιρίες και brands προκειμένου να οδηγούν όλο και περισσότερο traffic πίσω στο site τους. Η μέθοδος αυτή αποτελεί όχι μόνο ένα από τα βασικά εργαλεία για να παραμένει κάθε επιχείρηση/brand στο top of mind των καταναλωτών, αλλά και μία από τις σημαντικότερες πηγές εσόδων (αρκεί να χρησιμοποιηθεί σωστά).
Αρκεί κανείς να αναλογιστεί τα παρακάτω στατιστικά προκειμένου να πειστεί για τη χρησιμότητα του remarketing:
- 96% των χρηστών αποχωρούν από ένα site χωρίς να προχωρήσουν σε κάποιο conversion (π.χ. αγορά).
- 49% των επισκεπτών επιστρέφει 2-4 φορές σε ένα site πριν προχωρήσει σε conversion.
- Τα ηλεκτρονικά καλάθια αγορών εγκαταλείπονται περίπου το 70% των φορών.
Ωστόσο, έχει παρατηρηθεί πως πολλοί marketers και advertisers δεν κατανοούν πως το remarketing μπορεί να συντελέσει αισθητά στην κατακόρυφη αύξηση του revenue. Γι’ αυτό και η Quicksprout δημιούργησε ένα infographic, το οποίο απαριθμεί tips για την αποτελεσματική χρήση αυτού του trend.
Πολλά brands κάνουν χρήση αυτής της μεθόδου προκειμένου να κερδίσουν μεγαλύτερο brand awareness (43%), νέους πελάτες (56%), ή ακόμα και τους πελάτες των ανταγωνιστών τους (11%).
Πώς όμως γίνεται σωστή και αποτελεσματική χρήση του remarketing για να δούμε αισθητά αποτελέσματα από τις επισκέψεις στο site μας; Παρακάτω ακολουθεί μία λίστα από συμβουλές:
- Δημιουργήστε πολλές διαφορετικές λίστες remarketing (π.χ. άλλη για νέους επισκέπτες, άλλη για εκείνους που έχουν αγοράσει, άλλη για εκείνους που είναι συχνοί επισκέπτες στη σελίδα σας).
- Δημιουργήστε αντίγραφα των διαφημίσεων και των landing pages που είναι προσαρμοσμένα στους επισκέπτες του site.
- Τοποθετήστε υψηλότερα bids όταν το κοινό μίας λίστας remarketing αναζητά για συγκεκριμένα keywords.
- Μη δείχνετε τα ίδια ads στους επισκέπτες που μπαίνουν ξανά και ξανά στο site σας. Σετάρετε και τεστάρετε impressions caps.
- Δημιουργήστε ένα εξειδικευμένο μήνυμα για το σκοπό, το προϊόν και το χρήστη στον οποίο απευθύνεται. Μην χρησιμοποιείτε γενικευμένο display ad, αλλά customized για κάθε διαφορετική λίστα.
- Διασφαλίστε πως το μήνυμα σας είναι συνεπές. Για παράδειγμα αν υπάρχει μία συγκεκριμένη ευκαιριακή προσφορά στα προϊόντα σας, φροντίστε να υπάρχει ανάλογο περιεχόμενο και στο site σας.
- Στήστε conversion tracking, προκειμένου να μην αποστέλλονται ads σε χρήστες που έχουν ήδη προχωρήσει σε conversion μέσα στο site σας.
Ας δούμε όμως πέρα από τα tips και κάποιες στρατηγικές remarketing που συχνά χρησιμοποιούνται:
Συνδυάστε τα παραπάνω tips και τις στρατηγικές και θα παρατηρήσετε σύντομα αισθητές αλλαγές στο traffic που θα επιστρέφει στο site σας.