The New Stuff - Suit digital marketing

Αύξηση στο Paid Reach του Facebook

Danae Athanasopoulou


Πρόσφατη έρευνα επιβεβαιώνει ότι αυξήθηκε το paid reach στο Facebook, ενώ το organic reach παρουσιάζει μείωση. Ταυτόχρονα, αυξήθηκε κατά 81% το τρίτο τετράμηνο του 2014 το budget που ξοδεύεται σε Facebook Ads, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, και τα ποσοστά click-through rate ήταν μέχρι και 148%, ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 162%.

Διαπιστώθηκε, επίσης, ότι οι δαπάνες για διαφήμιση στο Facebook αυξήθηκαν μέχρι 13% κατά το τρίτο τετράμηνο σε σχέση με το δεύτερο της φετινής χρονιάς, και τα CTRs αυξήθηκαν κατά 86% την ίδια περίοδο.

organic-vs-paid-chart

Τα παραπάνω οφείλονται προφανώς στις διαρθρωτικές αλλαγές στα Facebook ads και τις νέες δυνατότητες στόχευσης, βελτιώνοντας έτσι τις αποδόσεις.

Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη όσον αφορά τα brands στο Facebook. Όπως λέει και μια γνωστή παροιμία: “αν μπεις στο χορό θα πρέπει να χορέψεις”. Η έρευνα της Adobe δείχνει πως τα impressions στις οργανικές αναζητήσεις των brands στα social media έχουν πέσει κατά 50% το 2014 συγκριτικά με το 2013, ενώ τα paid impressions, για την ίδια χρονική περίοδο έχουν ανέβει κατά 5%. Επομένως, αν θες να παίξεις, θα πρέπει να πληρώσεις.

Επιπροσθέτως, προβλέπεται ότι τα paid impressions στο Facebook θα αυξηθoύν κατά 10% έως  και 20% κατά την επικείμενη περίοδο των διακοπών.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι εταιρίες των media είχαν τη μεγαλύτερη αύξηση στον αριθμό των posts στο Facebook, διπλασιάζοντας τον αριθμό το 2014 σε σχέση με το 2013. Παράλληλα, οι retailers είχαν τη μεγαλύτερη αύξηση όσον αφορά την αλληλεπίδραση των χρηστών με τα posts τους, η οποία έφτασε το 13%.

O senior analyst της Adobe ανάρτησε στο προσωπικό του blog πως περιμένει τα brands να επενδύσουν περισσότερο στα social media κατά την περίοδο των διακοπών. “Όταν το social γίνεται όλο και μεγαλύτερο κομμάτι της εμπειρίας του holiday shopping, τα brands και τα καταστήματα θέλουν να επιβεβαιώσουν ότι το μήνυμά τους φτάνει εκεί που πρέπει.”

 

 

 

 

 

 

Advertising · Facebook

facebook ads · organic reach · paid reach

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Danae Athanasopoulou

Η Δανάη έχει σπουδάσει Ψηφιακά Μέσα και Επικοινωνία. Δραστηριοποιείται στο χώρο των Social Media.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting