ROI on Facebook: 2011
Συνεχίζοντας στο θέμα του ROI, που είναι μεγάλο αγκάθι για όσους υλοποιούν δημιουργικές ιδέες χωρίς αυτές να έχουν ROI, ίσως ένα από τα σημαντικότερα αποτελέσματα που έδειξαν τα social media μέσα στο 2011, είναι τα εξής αποτελέσματα έρευνας:
- 56% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να συστήσουν ένα brand σε ένα φίλο τους αν έχουν πρώτα κάνει like στο facebook.
- 51% των καταλανωτών ισχυρίζεται πως είναι πιο πιθανό να αγοράσει ένα brand, αν πρώτα το έχει κάνει like στο facebook
Πηγή.
Αντίστοιχα αποτελέσματα για Twitter εδώ.