ROI on Facebook: L’ Artigiano
Με ρωτάτε τι παρουσίασα τελικά στο AllThingsFacebook και μια που δεν έχω δει ακόμα να έχει βγάλει τα σχετικά videos η Boussias Conferences, σας το παρουσιάζω κι εδώ (χωρίς τα λόγια):
Παρουσίασα το πώς μπορεί κάποιος να δει αν έχει ROI από το engagement στο Facebook.
Το case αφορά στον πελάτη μας, L’ Artigiano, για τον οποίο για 6 μήνες τρέχαμε ενέργειες οι οποίες μεταξύ άλλων ρωτούσαν τους χρήστες πόσο συχνά παραγγέλνουν από την αλυσίδα.
Σύμφωνα με τις απαντήσες τους, οι περίπου 8.500 χρήστες της σελίδας παραγγέλνουν προϊόντα αξίας 56.000 ευρώ κάθε μήνα.
Το ROI στην προκειμένη περίπτωση προέρχεται από το ότι για να βρούμε αυτούς τους fans ξοδέψαμε 4.200 ευρώ. Αυτό είναι ένα ROI της τάξης των 13,50 ευρώ κάθε μήνα για κάθε ευρώ που ξοδεύτηκε one-off.
Η παρουσίαση βρίσκεται στο SlideShare.