Το είδατε το Get Satisfaction;
Το GetSatisfaction είναι ένα μοναδικό εργαλείο που επιτρέπει σε κάθε εταιρεία να εκσυγχρονιστεί σε ότι αφορά το feedback που παίρνει από τους πελάτες της.
Φανταστείτε μια εταιρεία με δεκάδες καταστήματα, εκατοντάδες υπαλλήλους και εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες.
Κάθε πελάτης έχει κάτι που θα ήθελε από την εταιρεία. Κάποιος θα ήθελε να επεκτείνουν τη σειρά προϊόντων Χ, άλλος θα ήθελε να δημιουργήσουν ένα newsletter ή ένα blog ώστε να ενημερώνεται για κάθε τους νέο, άλλος θέλει να τους χτυπήσει αλύπητα που ο λογαριασμός του δείχνει ακόμα να είναι ανεξόφλητος παρόλο που τον πλήρωσε επειδή το billing software έχει κάποιο bug (Στράτο, είμαστε μαζί σου).
Πώς μπορεί μια τόσο μεγάλη εταιρεία να οργανώσει όλα τα αιτήματα των χρηστών της, να τα κατηγοριοποιήσει, να τους δώσει την πρέπουσα σημασία ανάλογα με τον όγκο των αιτήσεων για κάθε αίτημα, αλλά και να τους απαντήσει;
Με το GetSatisfaction.
Οι πελάτες της κάθε εταιρείας βρίσκονται πιο μπροστά. Έχουν πράγματα τα οποία θα θέλανε να κάνει η εταιρεία, αλλά δεν τα κάνει γιατί δεν έχει οργανωθεί έτσι ώστε να γνωρίζει τι ζητάνε οι πελάτες της.
Συζητούσα το GS με κάποιους ανθρώπους. Όσοι εμπορεύονται προϊόντα που δεν έχουν καμία σχέση με το Internet μου είπαν ότι αυτά είναι για όσες εταιρείες έχουν προϊόντα που σχετίζονται με το Internet. Και όσοι προσφέρουν υπηρεσίες μέσα από τα sites τους, είπαν ότι δε χρειάζονται γιατί λαμβάνουν feedback μέσα από τα emails των πελατών τους.
Αυτά στην Ελλάδα. Γιατί στο εξωτερικό οι πελάτες της GS που έχουν επιλέξει να χτίσουν ένα ηλεκτρονικό community πελατών για να εκφράσουν τα προβλήματά τους και τις επιθυμίες τους περιλαμβάνουν την Procter & Gamble (Tide), την Amazon (Zappos), τη Microsoft (Hohm), τη Visa (Rightcliq), τη Nike (Running) και άλλους.
Αυτή είναι η δύναμη ενός community…