The New Stuff - Suit digital marketing

SEO: Μύθοι και Πραγματικότητα

John Kavvadias


Για πολλούς marketers το SEO θεωρείται ένας τομέας ο οποίος έχει ξεπεραστεί. Όμως, ας ξεκινήσουμε πρώτα από το τι είναι πραγματικά το SEO.

Όπως γνωρίζουμε, η βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης αναφέρεται σε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες και τεχνικές που πρέπει να γίνουν στη δομή και στο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων, όπου οι χρήστες θα χρησιμοποιήσουν keywords σχετικά με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

Ωστόσο, η συχνή αλλαγή των αλγορίθμων από την Google είναι κάτι που προβληματίζει τους ειδικούς του SEO, καθώς είναι πολύ σημαντικό να είμαστε διαβασμένοι για τους τρόπους με τους οποίους λειτουργεί η Google πριν και μετά τις αλλαγές.seo-tools-im

Ας δούμε ποιες από τις παρακάτω λανθασμένες πρακτικές μπορεί να οδηγήσουν το website σας σε χαμηλότερα rankings:

Μη παρουσία στα Social Media

Η καθημερινή παρουσία μιας εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και η σωστή χρήση τους, είναι σημαντική στο SEO. H δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου και έχοντας followers που κοινοποιούν και μοιράζονται-προμοτάρουν το υλικό της εταιρείας είναι βασικός παράγοντας στο ranking του site στις αναζητήσεις της Google.

Meta Description Keywords

Το meta descritption πρέπει να ναι φιλικό προς τον χρήστη έτσι ώστε να τον παροτρύνει να επισκεφτεί τη σελίδα. Το παραγέμισμα των σελίδων με λέξεις κλειδιά κάτω από τον τίτλο του περιεχομένου μπορεί να αποτρέψει την επισκεψιμότητα και δεν επηρεάζει και την κατάταξη του website.

Internal Link Anchor Text

Ό,τι ισχύει και με τις λέξεις κλειδιά στο Meta Description. Η υπερφόρτωση πληροφοριών στο internal link anchor text μπορεί να οδηγήσει σε τιμωρία από την Google, υποβιβάζοντας ένα websites στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Guest Post Spamming

Πρόκειται για τη δημιουργία και δημοσίευση περιεχομένου στα websites άλλων χρηστών και θεωρείται ένας πολύ καλός τρόπος να κερδίσει κάποιος brand awareness. Ωστόσο από το 2012 που η Google άλλαξε τον αλγόριθμο της, το guest post είναι εφικτό να γίνει σε φυσικά και υψηλής ποιότητας websites και να είναι σχετικό με το περιεχόμενο τους.

09_SEO-Free-Google-Penalty-Checker-Tool-+-Other-Freebie-Musts

Το SEO κατά πολλούς είναι παλαιού συρμού, κάτι το οποίο δεν ισχύει.  Η αποτελεσματικότητα της βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων εξαρτάται από την ποιότητα του περιεχομένου. Όσο πιο φιλικό είναι ένα website προς τους χρήστες και όσο πιο σχετικό είναι το περιεχόμενο ως προς τις αναζητήσεις τους, τόσο περισσότερο θα κάνει πρωταθλητισμό στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Online Marketing · SEO · user experience · Wrong Moves

seo

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

John Kavvadias

Ο Γιάννης Καββαδίας σπούδασε Marketing στην Αγγλία, όπου έχει λάβει τον τίτλο του Master of Science. Έχει αποκτήσει επαγγελματική εμπειρία σε Αθήνα και το Λονδίνο σε εταιρείες FMCG. Άρχισε την ενασχόληση του με το ψηφιακό μάρκετινγκ, στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting