The New Stuff - Suit digital marketing

Πόσο τελικά κοστίζει μια σελίδα Facebook;

Ioanna Polymeroudi


facebook.290x195x
Υπάρχει μια υπηρεσία που εδώ και χρόνια είναι ασύμφορη για εμάς, ως agency, να παρέχουμε στους πελάτες μας: τη διαχείριση της σελίδας στο Facebook.

Ναι, ναι, ακούγεται για μια πολύ απλή υπηρεσία, αλλά ελέγχοντας τα timesheets που μου παραδίδει η εταιρεία εδώ και 2 χρόνια για πάνω από 50 σελίδες διαφόρων πελατών, πιστέψτε με όταν σας λέω ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα.

Εντάξει, υπήρξε μία εξαίρεση όλα αυτά τα χρόνια, αλλά μην παίρνετε θάρρος οι υπόλοιποι γιατί κάποτε είχαμε μεγαλοπελάτη που για μια ανάρτηση ξοδεύαμε 3 ώρες κατά μέσο όρο, καθώς ήταν τέζα απαίδευτος στο digital.

Αν το σκεφτείς, πρόκειται για μια υπηρεσία που εύκολα λέγεται, αλλά με πολύ κόπο παρέχεται αφού για τους περισσότερους περιλαμβάνει:

  • Availability: Έλεγχο της σελίδας για 16-18 ώρες τη μέρα, ακόμα και Σαββατοκύριακα και Αργίες, για σχόλια και μηνύματα.
  • Community Management: Διαχείριση αυτού του περιεχομένου (UGC) είτε με απάντηση που περιλαμβάνεται σε κάποιο FAQ, είτε με επικοινωνία με τον πελάτη, είτε με διαγραφή/απόκρυψή του αν είναι προσβλητικό.
  • Content: Ανάρτηση από 5 ως 30 αναρτήσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν κάποιας μορφής εμπλοκή του Δημιουργικού. Ευτυχώς που οι δημιουργικές αναρτήσεις ή τα engagement concepts χρεώνονται ξεχωριστά.
  • Consulting: Κάποιας μορφής συμβουλευτική τύπου «τι πιστεύετε ότι πρέπει να κάνω με αυτό το θέμα στο Facebook;», το οποίο θα έπρεπε από καιρό να χρεώνουμε ως ξεχωριστή υπηρεσία αφού είναι κάτι που απαιτεί ξεχωριστό χρόνο και συνήθως από διαφορετικούς ανθρώπους που έχουν περισσότερο εμπειρία από απλό community management.
  • Reporting: Μηνιαία σύνταξη αναφοράς, η οποία συνήθως απαιτεί και κάποιο report 6μήνου ή 12μήνου για παρουσίαση του πελάτη στη Διοίκηση.

Και εδώ θέλω αν κάνω μια ερώτηση: Πόσο πιστεύετε ότι αξίζει η παροχή μιας τέτοιας υπηρεσίας; Και για να σας το κάνω πιο εύκολο, επιτρέψτε μου να αναφέρω τους εμπλεκόμενους για μία μέση σελίδα:

  • Μια γενική επίβλεψη ενός Department Head
  • Μια πιο ειδική επίβλεψη ενός Account Director και επικοινωνία με τον πελάτη κάθε 1-2 εβδομάδες
  • Καθημερινή ενασχόληση Account Manager και επικοινωνία με τον πελάτη από 2 φορές τη μέρα ως και 1 φορά την εβδομάδα.
  • Εμπλοκή 1-2 Community Managers / Account Executives που παρακολουθούν για σχόλια για 16-18 ώρες τη μέρα και απαντάνε με βάση το συμφωνημένο πλάνο, ακόμα και από το κινητό τους αν χρειαστεί.
  • Εμπλοκή συνήθως 1-2 copywriters και 1-2 art για να βγει η δουλειά στην ώρα της
  • Εμπλοκή φυσικά του λογιστηρίου για τη σύμβαση, τιμολόγηση, καταχώρηση time sheets, πληρωμή κλπ.
  • Αγορά εικόνων από κάποιο image bank για να γίνονται όλα όπως πρέπει.

Και δε μιλάω καν για τα γενικότερα κόστη μιας επιχείρησης για την απασχόληση ανθρώπων, όπως η απόκτηση και η διαχείριση υπολογιστών, οι κάθε είδους λογαριασμοί κλπ.

Πόσο πιστεύετε λοιπόν ότι θα έπρεπε να χρεώνεται η μηνιαία εμπλοκή όλων αυτών των ανθρώπων;

Ελάτε, μη φοβάστε, πείτε ένα νούμερο και μετά θα σας πω μια ιστορία στο γιατί από τα 160 digital agencies που ανοίξαν προ 5ετίας, σήμερα είναι ενεργά περίπου τα 20…

Καιρός λοιπόν για ένα μικρό spring cleaning…

 

Social Media

Ioanna Polymeroudi

Η Ιώαννα είναι υπεύθυνη οικονομικής διαχείρισης και λογιστήριου στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting