The New Stuff - Suit digital marketing

Ποια πλατφόρμα χρησιμοποιούν τα ελληνικά e-shop;

Mara Havaki


Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του Ecommerce Europe, το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας γνωρίζει συνεχόμενη ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια με ιδιαίτερη άνθηση το χρόνο που μας πέρασε, όταν σημείωσε ρυθμό ανάπτυξης 20,4%. Έχοντας τον πέμπτο μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης στην Ευρώπη, ο τζίρος των online αγορών στη χώρα μας ανήλθε την περασμένη χρονιά σε 3,85 δισ..
Screen Shot 2015-10-10 at 9.20.22 PM
Βλέπουμε λοιπόν πως η χώρα μας αναγνωρίζει πλέον τα πλεονεκτήματα και τις ευκαιρίες που προσφέρει το e-commerce τόσο από την πλευρά του καταναλωτή, όσο και από την πλευρά του online καταστήματος. Δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν στην Ελλάδα τα τελευταία δύο χρόνια, ήταν επόμενο να αυξηθεί ο αριθμός των e-shop, καθώς τα λειτουργικά έξοδα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι πολύ μικρότερα από ένα φυσικό κατάστημα.

Στην προσπάθεια καταγραφής των πιο δημοφιλών ελληνικών e-shop, αναρωτηθήκαμε ποια να είναι άραγε η πιο διαδεδομένη πλατφόρμα που χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε αυτό το ερώτημα μας βοήθησε να απαντήσουμε το γνωστό σε όλους μας, skroutz.gr.

Βάσει στατιστικών, τα οποία προέρχονται από στοιχεία εσωτερικής έρευνας του skroutz.gr το 2014 και αφορούν μόνο τα συνεργαζόμενα του e-shop, προκύπτει πως οι 4 πλατφόρμες που προτιμώνται από τα εγχώρια online stores είναι οι παρακάτω :

  1. Joomla 23,60%
  2. SkroutzStore 12,20%
  3. OScommerce 11,40%
  4. CsCart 10,60%

Να σημειώσουμε πως οι παραπάνω μετρήσεις είναι κατά προσέγγιση, μιας και αντιστοιχούν στον αριθμό των συνεργαζόμενων e-shop που είχε το skroutz.gr το 2014, ο οποίος αντιστοιχεί στο 1/4 της σημερινής βάσης συνεργατών του (περισσότερα από 1.650 e-shop).

Ακόμη, αξίζει να αναφέρουμε πως πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα όταν αυξήσουν τις online αγορές τους και αποκτήσουν έναν αρκετά καλό τζίρο, αποφασίζουν να περάσουν σε custom πλατφόρμες που έχουν αναπτύξει βάσει όχι μόνο των δικών τους αναγκών, αλλά και των πελατών τους.

E-commerce

e-commerce · e-shop · platforms

Brand & Marketing Managers · e-Shops

E-shop/ Internet Site / Blog

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting