The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς η τηλεόραση γίνεται κομμάτι του digital advertising

Giannis Panagiotopoulos


Τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει διάφορες τεχνολογίες να ενσωματώνονται στην τηλεόραση, όσον αφορά τις συσκευές. Κάποιες από αυτές -όπως το 3D- παρέμειναν ανεκμετάλλευτες από το ευρύ κοινό, κάποιες όμως ήρθαν εδώ για να μείνουν, όπως οι Smart TVs.

Με την ωρίμανση της τεχνολογίας, η τεχνολογία των έξυπνων τηλεοράσεων έφτασε ακόμα και στις χαμηλότερες σειρές όλων των εταιριών. Πλέον, μπορεί να προμηθευτεί κάποιος μια 40άρα internet-ready Smart TV με κάτω από €500, και να έχει πρόσβαση σε ακόμα περισσότερο περιεχόμενο. Οι νεότερες γενιές μάλιστα, υποστηρίζουν και εφαρμογές, κάτι που αρχίζει να τραβάει την προσοχή διαφόρων brands, με σκοπό φυσικά τη διαφήμιση.

Οι δυνατότητες που προσφέρει αυτή η τεχνολογία αποτελούν ακόμα σχετικά παρθένο έδαφος, με τους early adopters του χώρου να έχουν την ευκαιρία να καρπωθούν μεγάλη προβολή και άυξηση μεριδίων αγοράς, με πολύ λογικό κόστος. Διάφορα brands παρουσίασαν Smart TV applications, τα οποία προβάλλουν το περιεχόμενό τους, ενώ προσφέρουν και μεγάλη χρηστική αξία.

Πρώτοι στη λίστα, οι πάροχοι ψηφιακού video. Από εδραιωμένους παίχτες της αγοράς, όπως το Netflix και το YouTube, μέχρι θεματικά κανάλια, όπως το MLB.tv που έχει όλη την ημέρα περιεχόμενο που αφορά το baseball, και το Hello Coach, που προσφέρει on-demand ασκήσεις γυμναστικής. Στη συνέχεια θα βρούμε social media όπως το Facebook και το Twitter, ενώ από τη λίστα δε λείπουν και άλλα γνωστά favorites, όπως το Skype.

telescoping

Ακόμα, με την περαιτέρω διείσδυση των subscription-based πάροχων περιεχομένου στην Ελλάδα, όπως η Nova και ο OΤΕTV, η αγορά αναμένεται να κατευθυνθεί και σε διαφημίσεις τύπου telescoping, μια interactive μορφή διαφήμισης με overlay επάνω στο υπάρχον περιεχόμενο. Ο συνδυασμός telescoping με εφαρμογές σε Smart TV, προμηνύεται ιδιαίτερα ελπιδοφόρος, έχοντας αποδεδειγμένα καλύτερα αποτελέσματα από απλές τηλεοπτικές διαφημίσεις. Μήπως είναι καιρός λοιπόν να κινηθείτε πιο smart όσον αφορά την τηλεοπτική σας προβολή;

Advertising · Interactive · Traditional Media

smart tv

Giannis Panagiotopoulos

Ο Γιάννης Παναγιωτόπουλος ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα με το event management στο entertainment industry. Στη συνέχεια όμως, τον κέρδισε ο κόσμος του Internet marketing, όπου εξειδικεύτηκε στο community management, έχοντας τη διαχείρηση ενός global community 400.000 ατόμων.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting