The New Stuff - Suit digital marketing

#TweetSarakosti: Η νηστεία στην digital εποχή

Tasos Veliadis


kallimanis-volume2
Κάθε χρόνο δημιουργούμε μερικά activations τα οποία για κάποιο λόγο αγαπάω περισσότερο από κάποια άλλα. Έτσι λοιπόν αυτή τη φορά, θα σας γράψω για το #TweetSarakosti που δημιουργήσαμε για την εταιρία Καλλιμάνη.

Όπως πέρσι έτσι και φέτος, το #TweetSarakosti έρχεται για να αλλάξει τον τρόπο που νηστεύουμε μέχρι σήμερα, να απλώσει τα δίχτυα του στο διαδίκτυο και να «ακούσει» την όρεξή σας.

Αυτή τη φορά όμως, ανανεώσαμε την περσινή ιδέα και δημιουργήσαμε ένα multi-channel activation βασισμένοι στα trendy #hashtags, όχι μόνο στο Twitter όσο και στο Instagram και στην επίσημη σελίδα της εταιρίας Καλλιμάνη στο Facebook. Έτσι, οι χρήστες μπορούν πλέον να μοιραστούν την όρεξή τους σε όλες τις πλατφόρμες.

Η ανανεωμένη ενέργεια, «Tweet Σαρακοστή volume two», γίνεται θεσμός και φιλοξενείται σε ένα ειδικά διαμορφωμένο microsite, στο οποίο καθώς εισέρχονται οι χρήστες τους υποδέχεται ένα intro video, το οποίο περιγράφει με ένα μοναδικό τρόπο την ακριβή λειτουργία και διαδικασία συμμετοχής στο activation.  Το εν λόγω video προτρέπει κάθε χρήστη να μοιραστεί την «όρεξή» του με το hashtag #TweetSarakosti στα 3 προαναφερόμενα social media, προκειμένου να κάνουν check-in στο σπίτι των τυχερών θαλασσινά Καλλιμάνης.

Αν πάλι οι χρήστες δεν γράψουν την όρεξή τους αλλά, «twittάρουν» τι θέλουν να φάνε ή ότι απλά πεινάνε, τα δίχτυα του activation είναι εκεί για να τους εντοπίσουν και να τους προτείνουν νηστίσιμες συνταγές.

Καθένας μπορεί να βρει συγκεντρωμένα τα hashtags «όρεξης» που έχουν δημοσιευθεί σε κάθε πλατφόρμα ξεχωριστά μέσα από τα αντίστοιχα buttons που διαθέτει το microsite. Και για τους λάτρεις των θαλασσινών, ιδέες για γευστικές συνταγές με ψάρια και θαλασσινά για τη Σαρακοστή περιμένουν να τις ανακαλύψουν.

Ήδη από τις πρώτες κιόλας μέρες αρκετοί bloggers και χρήστες έχουν δημοσιεύσει την όρεξή τους με το συγκεκριμένο #hashtag. Εσύ ακόμα να «ποστάρεις» τη δική σου;

Case Studies · News · Online Marketing · Social Media

#TweetSarakosti · activation · Facebook · instagram · kallimanis · Twitter

Tasos Veliadis

Ο Τάσος Βελιάδης έχει 5 χρόνια εμπειρία στην οnline διαφήμιση και έχει εργαστεί για διεθνή brands καθορίζοντας την online στρατηγική τους. Ως Business Unit Director της socialab φέρνει καθημερινά μετρήσιμα αποτελέσματα στους πελάτες με τις ιδέες του. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει καμπάνιες που έχουν όχι μόνο ακουστεί αλλά και κέρδισαν διεθνή προβολή και διακρίσεις.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting