The New Stuff - Suit digital marketing

Το Twitter εισάγει Buy now button

Marie Pololou


Το Twitter φαίνεται πως προσπαθεί να επεκτείνει τη δραστηριότητα του και να ικανοποιήσει περισσότερο εμπορικούς σκοπούς. Μέχρι σήμερα, το δημοφιλές social network ήταν δημοφιλές για τη δυνατότητα  επικοινωνίας που προσέφερε ανάμεσα σε online χρήστες. Η ανταλλαγή tweets  ποικίλου περιεχομένου μέσω του website ή κινητού τηλεφώνου και άλλων φορητών συσκευών αποτελούσε και αποτελεί τη βασική λειτουργία του. Μήπως όμως κάτι έχει αρχίσει να αλλάζει; Η απάντηση είναι μάλλον ναι.

twitter-shop

Και για του λόγου το αληθές παραθέτουμε παρακάτω μία αρκετά ενδιαφέρουσα πληροφορία. Πριν από λίγες μέρες, ένα καινούριο feature με την ένδειξη “Buy now” εμφανίστηκε σε διάφορα tweets τα οποία περιελάμβαναν προϊόντα που με τη σειρά τους συνδέονταν με το e-shop Fancy. To κουμπί εμφανίζεται μόνο στα κινητά τηλέφωνα και όχι στο web version. Καθώς προς το παρόν το συγκεκριμένο feature δε φαίνεται να λειτουργεί, πιθανόν πρόκειται για ένα πείραμα της συγκεκριμένης υπηρεσίας, καθότι είναι γνωστό πως το Twitter πειραματίζεται συχνά. Μπορεί όμως και να πρόκειται για μία συμπτωματική δημοσίευση από την πλευρά του Fancy. Όπως και να έχουν όμως τα πράγματα, μία τέτοια λειτουργία, η οποία θα παρέχει τη δυνατότητα αγοράς προϊόντων ή υπηρεσιών στους χρήστες από το Timeline, μοιάζει ιδιαίτερα επικερδής για το Twitter και για ορισμένους χρήστες του. Ακόμη, καθώς οι χρήστες είναι εξοικειωμένοι με υπηρεσίες που λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο, όπως για παράδειγμα με το “Download” button το οποίο εμφανίζεται στις διαφημίσεις εγκατάστασης διαφόρων apps, φαίνεται πως δε θα αντιμετωπίσουν πολλές δυσκολίες με την εμφάνιση μιας νέας παρόμοιου τύπου υπηρεσίας.

Απομένει λοιπόν να δούμε  αν όντως θα γίνει πράξη η παραπάνω ιδέα και να διαπιστώσουμε το βαθμό επιτυχίας της και συμβολής της σε ένα από τα πιο δημοφιλή, επιτυχημένα και επικερδή μέσα κοινωνικής δικτύωσης το οποίο μετρά ήδη 8 χρόνια επιτυχημένης πορείας.

Online Marketing · Social Media · Twitter

marketing · Social Media · Twitter

Marie Pololou

Η Μάρι σπούδασε Ναυτιλιακά στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά. Στη συνέχεια εργάστηκε για πέντε χρόνια σε ναυτιλιακή εταιρεία σε διάφορα τμήματα. Ήθελε όμως να ακολουθήσει ένα πιο δημιουργικό δρόμο και έτσι αποφάσισε να παρακολουθήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Marketing στο ALBA Graduate Business School. Έπειτα παρακολούθησε δύο σεμινάρια με θέμα τα Social Media και το Digital Marketing. Αυτή τη στιγμή κάνει την πρακτική της σε Digital Marketing Agency.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting