The New Stuff - Suit digital marketing

Lead generation στο Twitter: πώς θα το καταφέρουμε;

Vassiliki Plemmenou


Πλέον το Twitter, πέρα από ένα μέσο με το οποίο μπορεί ένας marketer να δημιουργήσει και να ενισχύσει το image του brand του, αποτελεί σημαντικό εργαλείο προσέγγισης νέων fans, απόκτησης leads και επίτευξης των επιθυμητών conversionsΠαρόλα αυτά, το Twitter εξακολουθεί να μη αξιοποιείται ευρέως για εμπορικούς σκοπούς. Αυτή τη στιγμή, μόνο το 34% των marketers χρησιμοποιεί το Twitter με επιτυχία στην απόκτηση leads.

twitter-here-s-how-to-hide-your-tweets-from-google-692a5ff817

Σύμφωνα, λοιπόν, με ένα πολύ ενδιαφέρον και κατατοπιστικό infographic από το HubSpot και την Market Domination Media, υπάρχουν μερικά απλά tips που μπορούν να μας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσουμε την παρουσία μας στο Twitter και να αποκτήσουμε leads και πωλήσεις μέσα από αυτό. Αξίζει, εξάλλου, να αναφέρουμε πως στο Twitter βρίσκονται 271 εκατομμύρια monthly active users, με το 78% αυτών να συνδέεται από mobile devices, ενώ καθημερινά δημιουργούνται 500 εκατομμύρια tweets. 

Twitter-pic-1

Ποια είναι λοιπόν μερικά από βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσουμε για να είμαστε κοντά στα πολυπόθητα conversions; 

Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες που θα τραβήξουν την προσοχή του χρήστη. Έχει αποδειχθεί ότι τα posts με φωτογραφίες έχουν 18% περισσότερα clicks, 89% περισσότερα favorites και 150% περισσότερα retweets.

Εάν θέλετε retweets, ζητήστε τα. Τα tweets που ζητούν το RT από τους followers λαμβάνουν πολύ περισσότερα RTs από εκείνα που δεν το ζητούν.  Όταν το Retweet διατυπώνεται ολογράφως παίρνει 23 φορές περισσότερα retweet από το μέσο όρο, ενώ όταν χρησιμοποιείται η συντομογραφία RT, το ποσοστό των retweets είναι 10 φορές μεγαλύτερο από το μέσο όρο.

Μη φοβάστε να επαναλάβετε τα tweets σας. Δύο πανομοιότυπα tweets σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, παίρνουν σχεδόν τον ίδιο αριθμό clicks.

Γράψτε για το ίδιο το TWITTER. Τα tweets που αφορούν το Twitter ή άλλα social media, λαμβάνουν κατά μέσο όρο 22,5% περισσότερα clicks από τα μέσα clicks ενός tweet με άλλο θέμα.

Μην αμελείτε να απαντάτε σε tweets, mentions και DMs. Είναι κάτι που οι χρήστες περιμένουν από εσάς. Σύμφωνα με έρευνα, το 53% των users που απευθύνουν ένα tweet σε ένα brand, περιμένει μια απάντηση μέσα στην επόμενη μια ώρα. Το ποσοστό αυξάνεται σε 72% όταν το tweet έχει να κάνει με κάποιο παράπονο. 

Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω στοιχεία και έχοντας πολλή όρεξη για την εξερεύνηση του Twitter και των δυνατοτήτων του, μπορούμε, εκτός από το να χτίσουμε μια πολύ δυνατή εικόνα του brand μας, να αποκτήσουμε leads και να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας. 

How To · Social Media · Twitter

lead generation · Twitter

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Vassiliki Plemmenou

Η Βασιλική έχει 2ετή εμπειρία ως Social Media Manager σε μεγάλο Δημοσιογραφικό Οργανισμό, είναι όμως new entry στο χώρο των digital agencies. Ως Account Executive μαθαίνει συνεχώς καινούργια πράγματα για το Digital Marketing και είναι μονίμως ενθουσιασμένη γι'αυτό! Welcome her to the digital world!

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting