The New Stuff - Suit digital marketing

Twitter: Official Partner Program

Vera Oikonomou


Μέσα σε αυτό το μήνα ένα από τα αγαπημένα μας social networks, το Twitter, ανακοίνωσε το νέο Official Partner Program.

OfficialPartner

 

Ουσιαστικά πρόκειται για τη συνένωση του Twitter Certified Program και του Twitter Marketing Platform Program. Αποτελείται από εκείνους τους επίσημους συνεργάτες που έχουν αναγνωριστεί για την υψηλή ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους και την αποδεδειγμένη επιτυχία τους στο Twitter σε 8 βασικά χαρακτηριστικά, τα οποία και αναφέρονται ονομαστικά: analytics, engagement, content curation and display, consulting and agency services, ad technology, audience data provider, audience on-boarding και ad measurement.

Μέσω του προγράμματος αυτού, οι εταιρείες που αναζητούν ένα Twitter expert για συνεργάτη θα έχουν στη διάθεσή τους ένα νέο link και μία νέα σελίδα αναζήτησης, στην οποία θα μπορούν να βρουν το συνεργάτη με τα ειδικά εκείνα χαρακτηριστικά που αντιστοιχούν στην περίπτωσή τους.

Οι βασικοί στόχοι που θα επιτευχθούν μέσα από αυτή το Twitter Official Partner Program είναι οι παρακάτω:

  1. Αύξηση campaign performance: Αναλόγως με τους στόχους που έχουν τεθεί και προκειμένου να διασφαλιστεί η επίτευξή τους, το πρόγραμμα συντελεί στην καλύτερη διαχείριση και μέτρηση της αποδοτικότητας της καμπάνιας.
  2. Απόκτηση βαθύτερης γνώσης: Επιτυγχάνεται μέσω της επιλογής επίσημου συνεργάτη του Twitter, ο οποίος μετράει τις επιδόσεις του brand και αναγνωρίζει τις ανάγκες και τις ιδέες των καταναλωτών και των marketers.
  3. Αποτελεσματική τοποθέτηση του brand στην αγορά: Οι επίσημοι συνεργάτες βοηθούν στην διαχείριση της εικόνας του brand, στη δημιουργία engaging περιεχομένου, αλλά και στη σωστή λειτουργία της εξυπηρέτησης πελατών.

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως το Twitter προχώρησε και στην ανακοίνωση του πρώτου Official Partner, ο οποίος δεν είναι άλλος από την IBM, με την οποία η πλατφόρμα έχει εκπαιδεύσει πάνω από 10,000 ΙBM εργαζόμενους πάνω στα δεδομένα του Twitter αλλά και για τις βέλτιστες πρακτικές για Analytics.

Ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε ποιοι θα είναι οι επόμενοι Official Partners, αλλά και πόσο χρήσιμο θα φανεί το πρόγραμμα για τη βέλτιστη χρήση του Twitter από τις επιχειρήσεις και τους marketers.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα αυτό μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ανακοίνωση του Twitter στο blog του.

News · Social Media · Twitter

partner program · Twitter

Agencies · Brand & Marketing Managers

Vera Oikonomou

Η Βέρα είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΟΠΑ με έντονο ενδιαφέρον για τις νέες τάσεις του μάρκετινγκ. Σήμερα εργάζεται στη Socialab ως Educational Manager.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting