Ένα Youtube Preroll στο οποίο δεν μπορείς να πατήσεις skip…
Όπως έχουμε πει πολλές φορές, το καλό αποτέλεσμα στο digital marketing είναι ένας συνδυασμός ποιοτικού περιεχομένου, αλλά και προσαρμογής στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του μέσου στο οποίο επικοινωνούμε το μήνυμά μας. Για παράδειγμα, έχουμε μιλήσει για το πώς η ίδια η δομή του Youtube Preroll video προσφέρει περιθώριο για optimization που θα επιφέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με το χαμηλότερο budget.
Πριν από λίγες ημέρες, ένα agency από τις ΗΠΑ εκμεταλλεύτηκε ένα άλλο χαρακτηριστικό του δημοφιλούς website και να δημιούργησε ένα preroll video για τις ανάγκες της εκστρατείας μίας φιλοζωικής οργάνωσης, το οποίο πέτυχε view rate 26%- σε σχέση με το 6% που είναι ο μέσος όρος των χρηστών που δεν κάνουν skip αμέσως μετά τα 5 πρώτα δευτερόλεπτα ενός preroll video- ενώ κατάφερε να συγκεντρώσει χρήματα για την οργάνωση.
Χρησιμοποιώντας προς όφελός του το insight ότι η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών πατάει skip μετά τα 5 πρώτα δευτερόλεπτα των Youtube ads, το agency δημιούργησε ένα video που ξεκινά με ένα engaging μήνυμα, το οποίο βασίζεται ακριβώς στην παραπάνω πληροφορία.
Δείτε το αποτέλεσμα παρακάτω:
[youtube= https://www.youtube.com/watch?v=EekcG9bQGhw]